#361
|
||||
|
||||
Helaas, nog niet, het wordt volgdende week. Ik heb ze zelf niet aan de telefoon gehad dus ik weet niet wat het probleem was. Wel balen.
Als het goed is is ie volgende week wel af en ben ik erbij in Assen. Alleen zitten er dan nog geen panelen etc op. Maar de rest wel natuurlijk. Dus nog even geduld! |
#362
|
||||
|
||||
Als ik mijn Golf LX op tijd goed lopend krijg ben ik er ook en anders met mijn mk3
Hij is deze week in ieder geval weer door de APK gekomen Ik hoop dat het allemaal gaat lukken met de APK van je mooie Golf en dat je van de partij bent in Assen, ben erg benieuwd naar je Golf. Het moet wel heel raar lopen, wil jouw mk1 de show & shine niet winnen
__________________
Golf 1 GTI 1.8 8V (DX) 1983 Zwart Golf 2 GTI 1.8 16V (KR) 1986 Oakgroen Golf 3 GL 2.0 8V (AGG) 1997 zilvergrijs 'parttime Daily' Seat Ibiza 2 (6K1) GTI 2.0 8V (2E) 1997 rood 'parttime Daily' Last edited by Golf1Fan : 10-09-2010 at 23:29. |
#363
|
||||
|
||||
Quote:
hebben die bumpers op een golf basis ook die ingestanste gleuf er in zitten waar de rubberestootrand in zit of zijn dat gewoon in een u gezete profielen? ik heb namelijk een set bumpers (zijn wel imi) die zijn gewoon in een u vorm gezet dus met zonder gleuf. zijn die er orgineel ook geweest? verder een erg mooi project!!
__________________
GAAANK is allez Remme is angst |
#364
|
||||
|
||||
@spijlbus_dot_tk
Ik denk dat je voor het antwoord op je vraag bij de experts moet zijn. Ik zou het niet weten. Gisteren hebben we de auto eindelijk opgehaald en konden we de weg op. Hij is weer roadlegal! Uiteindelijk is er bij de garage toch nog het een en ander gedaan: - lampje in de radio vervangen - antenne en radio geplaatst - Fuseekogels vervangen - Er zat een roestplek in 1 vd draagarmen - Er zat toch nog wat lucht in de remleidingen - Aan 1 kant van de veerpoten miste er een busje - Olie ververst - nieuwe distributieriem - nieuwe v-snaar - kleppen gesteld - deuren er iets beter ingehangen - ..? Nu nog even (in deze volgorde): - andere hoedenplank monteren - steenslagkapjes monteren - tectyleren - deurpanelen monteren - rubberen interieurdopjes monteren Eventueel moeten later nog de brandstofleidingen vervangen worden evenals het brandstoffilter en waarschijnlijk nog wel een paar dingen. De garagehouder zei dat de startmotor niet heel sterk meer is. FOTO's (zijn gemaakt met 2 telefoons, vandaar de verschillende groottes): Het is echt briljant om er weer mee door het dorp te rijden. Mijn pa woont al heel lang in het dorp dus iedereen die heeft de auto wel eens zien rijden. Je ziet allemaal mensen omkijken. Bij de benzinepomp vertelden ze ook dat ze de auto al van brandstof voorzien sinds die pomp er is! Erg leuke ervaringen! |
#365
|
||||
|
||||
Heel erg gaaf
Hoop dat je er een hoop veilige km's mee gaat maken.
__________________
- Golf mk1 '81 |
#366
|
||||
|
||||
Veel succes ermee! Zo zie je dat het vele harde werk zijn vruchten afwerpt!
__________________
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
#367
|
||||
|
||||
Super om een auto zo te zien!!!
Denk dat het stiekem voor iedereen wel een droom is om de ''nieuwe'' oude auto van je ouders te mogen restaureren. Zo heb ik al 2 jaar mijn wil gezet op mijn vaders oude Passat uit 74, helaas is die nu van een oude man die als die overleden is zijn auto aan zijn kleinzoon afstaat, die vervolgens het hele ding gif groen gaat spuiten |
#368
|
||||
|
||||
Is dat ding nu eindelijk eens klaar
Geintje, hij is echt zeer mooi geworden en je hebt het echt in recordtijd voor elkaar gekregen als je het mij vraagt. Nu is de tijd gekomen om er van te genieten. @Bas: Voor de juiste prijs is alles te koop, dus gewoon een goed bod doen aan die oude man of anders aan die kleinzoon van hem.
__________________
Golf 1 1977 in the making
|
#369
|
||||
|
||||
audilimburg maar alles naar zijn waarde vind ik, zit meer emotionele waarde aan dan dat het ding ook waard is. maar ik blijf het proberen :P
|
#370
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou ik net andersom doen, want de wielranden achter liggen nu volledig onbeschermd in de 'vuurlinie' van de voorwielen, vanwege dus door de voorwielen opspattende steentje's, zou jammer zijn dat je daar nu steenslag krijgt. Ja, de kapje's komen erover en dan ziet men het weliswaar niet meer, maar is toch niet nodig. Mooie basic diesel, hoop die wagen ooit 'ns i.r.l. te kunnen zien op 't een of andere treffen.
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 Last edited by Der Typ Siebzehn : 16-09-2010 at 15:42. |
#371
|
||||
|
||||
Jij denkt serieus dat een andere hoedenplank monteren heel veel tijd kost en hij tussentijds weken door de steentjes moet rijden??
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#372
|
||||
|
||||
Het gaat zich mij niet erom hoelang hij voor iets doet, ik wil 'm alleen maar de tip geven om niet te veel zonder die kapje's te gaan rijden...;-)
__________________
Quote:
Hobby:VW Golf 1 CL 1500 JB LA3A 1982 Daily: VW Peauleau 6C TSI LA7W 2014 |
#373
|
|||
|
|||
Ga je Naar assen ???
|
#374
|
||||
|
||||
Ja is wel de bedoeling dat ik daarbij ben ja. Ik hoop alleen wel dat het droog is. Dan blijft alles nog droog voor het tectyleren... Dat is de enige afweging nog. Vergeet trouwens niet dat de deurpanelen er dan nog niet opzitten, maar dat mag de pret niet drukken.
Wat betreft die steenslagkapjes, die moet ik nog aanschaffen. Tot die tijd rijdt de auto toch niet heel veel dus moet nog heel even zo. Wellicht dat ik in assen die kapjes kan kopen. Maar bedankt voor de tip, je hebt eigenlijk wel gelijk. @Bas. Succes met het overhalen van de "verkoper" |
#375
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd... en wat betreft de regn ik hoop dat het mee zit
anders er na zetten we hem weer fijn bij de kachel wij komen met een tweety gele mk1 uit apeldoorn wordt weer een tour ahaha maar tot dan |
#376
|
|||
|
|||
he arnout,
je kan natuurlijk altijd eerst even de stukken die gevoelig zijn voor steenslag intapen! |
#377
|
||||
|
||||
Hey
Ik zie dat je ver klaar bent! wanneer kan ik jou de mijne brengen,of heb jij geen lak meer over? Grtz Quote:
__________________
CARAVELLE T5 2,0 TDI Große Produktaufwertung |
#378
|
||||
|
||||
Zo, de stukken weg eerst ingetaped en toen naar Assen gereden. Wel leuk om over de snelweg te rijden. Bij 1 op de 5 auto's kijkt de bijrijder van de auto die ons inhaalde helemaal om met een grote smile op zijn gezicht.
Mooi om te zien dat je andere mensen dan ook weer blijmaakt . Bij de meeting in assen werd ik erop geattendeerd dat de dynamo niet uitgelijnd is met het blok dus hier moet ik ook nog even naar kijken. Vrijdag gaat ie richting tectyleerder, dan kan ik hem een week later afmaken als het goed is! |
#379
|
||||
|
||||
Vandaag maar weer eens wat aan de auto gedaan. Zaterdag is hij teruggekomen van de tectyleerder en alles zit goed onder de meuk. Ook in de motorruimte is hij behandeld met doorzichtig spul zodat ie weer een tijdje mee kan! Ook heb ik de hoedenplank vervangen, hier en daar wat rubberen dopjes geplaatst, rechter spiegel er weer afgehaald en een plastic kapje op gezet. Daarnaast zit rechts de steenslag kap erop. Deze moet eerst goed drogen (namelijk gelijmd) en dan doen we binnenkort de andere. Ook zitten de panelen aan de achterkant er weer in.
Nu de deurpanelen nog en dan is het eigenlijk wel zo ongeveer af! Binnenkort ga ik ook nog een afspraak maken met een taxateur. Hebben jullie hier nog tips voor? |
#380
|
||||
|
||||
dat is goed gedaan. iets te goed als je het mij vraagt. een uitlaat tectileren lijkt me niet echt een goed idee..
verder ziet ie er echt super uit
__________________
Gr. Mark Rides: '03 VW Golf 4 daily '83 VW Golf 1 GTI project '83 VW Golf 1 LX diesel donor '92 Mitsubishi Colt sold |