![]() |
|
|||
|
|||
![]() te koop een mooi dik setje 17 inch wielen 8 en 9J.
et waarde is et 32 en et 35. achterbanden zijn nog zeer goed en de voor banden eigenlijk ff nieuwe erop. de randen moeten ff gepolijst worden want de blanke lak laat los. zie de foto's voor de wielen. passen onder elke auto met steek 4x100. de prijs voor dit moois 300 euro dus geen geld. ![]() ![]() ![]() en hier nog een totaal plaatje van naast de auto. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welke bandenmaat zit erop?
|
|||
|
|||
![]() achter ligt 245-35 of 40 op.
voorbanden beter vernieuwen. kunnen nog meet to de winter misschien. voor ligt 205 op geloof ik liep op mijn cabrio 3 niet aan. banden kunnen er ook af doe ik er 50 euro af want de wielen zijn het alleen al dik waard. |
|
|||
|
|||
![]() 1 delige velgen?
|
|
|||
|
|||
![]() ja idd 1 delige velgen.
anders was het wel heeeeel erg goedkoop he. en dit is al geen geld. |
|
||||
|
||||
![]() Waar zijn ze te bezichtigen?
|
|
|||
|
|||
![]() de wielen liggen momenteel in strijen maar vanaf 1 week september in enschede .
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() heej rolf
draaien de velgen allemaal rechts om of zijn er ook 2 die linksom draaien |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() sorry maar deze vraag kan ''in the best of'' volgens mij (misschien eens een nieuw topic aanmaken ![]() Een auto heeft een linker & rechter kant toch..... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Beetje onhandig geformuleerd, maar ik denk dat ie bedoelt of het wel of geen directionele velgen zijn.
In dat geval heb je dus twee velgen die hetzelfde zijn, en nog een setje van twee precies gespiegeld. Zijn ze niet directioneel, heb je vier precies dezelfde velgen, waarbij de ster aan de ene kant andersom staat dan aan de andere kant. Zoiets dus. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Wat voor bier drink jij nu Chris....... ![]() ![]() ![]() ![]() Of ik heb te kort door geleerd (verbeter mij of het D of DT is ![]() ![]() ![]() Last edited by Geditionone : 17-09-2010 at 00:03. |
|
|||
|
|||
![]() dit topic mag weg.
|