|
||||
|
||||
MFA + teller vraag
Ik heb een setje MFA hendels overgenomen van Alberto maar nu vraag ik me af dat wanneer ik die plaats, met een MFA teller hij gewoon werkt? Zit dat standaard ingebouwd?
Zo ja, dan zoek ik een tellerbak met MFA tot 200km/uur
|
||||
|
||||
een MFA teller heeft ook nog een paar andere zaken nodig:
-een vacuum aansluiting op je inlaat. Hiermee wordt het verbruik en het gemiddelde verbruik bepaald. -een olietemperatuur sensor -een buitentemperatuur sensor |
|
||||
|
||||
Ah, dat wordt dus geen plug and play.
|
|||
|
|||
Nn een vacuumsensor voor de schakel indicatie en de grote stekker in versnellingsbak voor de eco meter in de 5de versnelling.
grtn yal |
|
|||
|
|||
-een vacuum aansluiting op je inlaat. Hiermee wordt het verbruik en het gemiddelde verbruik bepaald. ..............heb je wel , zit op jou motor
-een olietemperatuur sensor ...........heb je wel zit op jou motor -een buitentemperatuur sensor .........die heb je niet denk ik |
|
||||
|
||||
en een stukje bekabeling met stekkers van de schakelaar naar de zekeringskast ........of heeft ie die al ?
|
||||
|
||||
Is er niemand die daar een schema van heeft?
ik moet eigenlijk al die contacten langs lopen van die MFA geeft de ene keer wel signaal...andere niet NASH
|
||||
|
||||
Ah, meneer Alberto kan dus altijd helpen zie ik wel
|
||||
|
||||
Gister op de meeting een tellerbak gezien met verbruiksmeter bovenin, en MFA en de benzine en temperatuurmeter bij de toerenteller onderin. Waar is die voor dan?
|
||||
|
||||
heb net de mfa werkend aangesloten gekregen.
stekker(s) zijn nog gewoon bij de dealer te bestellen, en via site van rick donkers kan je de rest wel krijgen. schema staat wel in Haynes.
|
||||
|
||||
Ik heb net de MFA hendel aangesloten. De draad die erop moet komen die moet ik bestellen bij de dealer? Heb je een nummer??