|
|||
|
|||
Golf I GTI Pirelli. (!!!!!VERKOCHT!!!!!)
VERKOCHT
Zeer goed onderhouden VW Golf GTI Pirelli, bj 1983, kleur: Wit, 1800 cc, fabrieksschuifdak, km-stand: 98690 Pirelli-uitvoering, dus zeer uniek! Te herkennen aan sticker in kofferbak met code: W65. ----------------- Vandaag is de Golf GTI Pirelli verkocht aan Cabrio-Addict, een lid van Volksforum! Last edited by yvonne-stek : 11-09-2010 at 13:05. |
|
||||
|
||||
Weet u ook of de originele onderdelen nog aanwezig zijn?
Zoals achterlichten, velgen en uitlaat? Is het een Nederlandse auto? hoe lang is de auto al uw bezit? Heeft uw vader de auto gerestaureerd of zo gekocht? Rest mij nog één vraag, hebben jullie een foto van de motorruimte? hoor graag van u. Gr. Dennis Last edited by hajee : 30-08-2010 at 01:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
toevallig weet ik dit: auto is van 7-1983 en geimporteerd in 1999, zit een XX-**-** kenteken op
|
||||
|
||||
Upje voor deze W65 pirelli!!
|
|
||||
|
||||
Vrijdagavond up voor een mooie Pirelli.
|
|
|||
|
|||
OPTIE!
|
|
|||
|
|||
Optie,
Is de auto al verkocht of staat deze nog te koop (ben geinterresseerd) |
|
|||
|
|||
Heb vorige week al geprobeerd u te bereiken.
Was tot op heden steeds niet gelukt (ben net nieuw op het forum). Laat aub altijd even iets weten als het eventueel wel/niet door gaat. Ben echt zeer geinterresseerd. Zoek na 10 jaar weer zo'n auto. groetjes braboos |
|
|||
|
|||
Verkocht - upje!
|
|
||||
|
||||
Nice