|
|||
|
|||
Mag dicht
Ik verkoop men golfje wegens t1 bus project
1.100 benzine volledig terug herlakt : mexico beige Geen roest 100 % compleet originele chrome bumpers , spiegels , ... (twv 1680 €) Schroefset H&R Lenso bsx velgjes .... 3400 € Last edited by Robin_ibiza : 07-09-2010 at 09:52. |
|
||||
|
||||
prijs op kapaza is 3000euro en hier 3400euro?
|
|
||||
|
||||
Belgische euro's 3000
Nederlandse euro's 3400
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
re
goed lezen
staat ook op kapaza Ik heb namelijk een koper voor 3400 op 10 september (dan heeft hij pas zijn geld) dus de eerst die 3500 geeft heeft hem... |
|
||||
|
||||
De prijs was eerst 3000 op kapaza (zelf gezien) En als ik het nu goed lees staat er dat je er toch graag 3000 voor wilt hebben. Er staat nu:
De restauratie heeft me meer dan 4000 euro gekost dus zou er graag toch 3000 voor krijgen Hen koper op 10 september voor 3400 € , dus de eerste die 3500 geeft heeft hem !!! Ik neem aan dat de auto toch in Belgie blijft. (wel een leuke golf trouwens)
|
|||
|
|||
Quote:
De prijs was eerst 3000 euro maar heb een persoon die op 10 september pas zijn geld heeft en er dan 3400 voor geeft . Dus als er iemand een hoger bod plaats heeft hij de wagen , anders wacht ik uiteraard tot 10 september |
|
||||
|
||||
zal hij wel geld teveel hebben als hij meer bied dan de vraagprijs
maar voor jou wel fijn natuurlijk |
|
|||
|
|||
Allesinds heel propere golf, afgelopen weekend nog tegengekomen op het treffen in lier.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Doen ze op Ebay ook. Wachten tot een bepaalde tijd en hoogste bieder heeft hem Dus mensen, op 11 sept kost ie weer 3000 |
|
|||
|
|||
Quote:
Er zijn er paar geintereseerden geweest maar hij overschreed dit bod altyd Tot we nu aan de 3400 zijn gekomen |
|
||||
|
||||
en dan ben ik zeker de koningin
|
||||
|
||||
Quote:
mooie golf maar geen goed verkoop verhaal
|
||||
|
||||
Quote:
vroeger probeerde ik de prijs ook op die manier hoger te maken, maar ik ben er achter gekomen dat dat niet lukte, het schrok de mensen eerder af. Maar misschien klopt het deze keer wel, ik heb al te veel meegemaakt wat dat betreft. Ik zie dat hij de vraagprijs op kapaza al op 3500 heeft gezet. Lijkt wel een veiling
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk Last edited by Yellowbug : 03-09-2010 at 16:07. |
|
||||
|
||||
Alleen lullig als je een koper had die ik zeg maar 3200 betaald en deze hebt afgezegd omdat iemand meer bied en dat dan de waarschijnlijke koper afhaakt.
Want zo te horen is er geen aanbetaling gedaan. Verder leuke Golf, alleen jammer van het bouwjaar i.c.m. achterpaneel. Erik.
|
||||
|
||||
Quote:
Auto is verder wel netjes hoor, dat hoor je me ook niet zeggen. Alleen de verkoop manier vind ik twijfelachtig.