|
||||
|
||||
ja maar ik hobbel hier al een tijdje rond, ben alleen niet zo heel erg actief
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, ik ga der veerpootbruggen en dat soort shit in bouwen (weird) |
|
||||
|
||||
ja nou ja, achter is het vrij basic, dan knal je gewoon lekker een pijp erover, sla je de uiteinden plat, boor je er gaatjes in en schroef je ze erop
had ik al eeuwen geleden willen doen, maarja, lui he
|
||||
|
||||
Nou hij is nog niet helemaal goedgekeurd
-loopt iets aan in de remtrommels achter (de te lange wielbouten ivm spoorverbredertje ) -draagarmrubber rechts kapoet (heb ik toch nog liggen) -remleiding achter flink geroest (shit, nog ff beter schuren en tectiel spritzen dus) -benzine pomp en filter zitten niet goed vast (ach, zo belangrijk is dat toch niet ) -koplampen staan te laag (was me ook al opgevallen) -rechter koplamp zit vocht in (was me ook al opgevallen, ff de fohn erin hangen dus) -achterklep gaat niet open (dit wordt nog het meeste werk denk ) |
|
||||
|
||||
ah joh, lees dat andere forum eens? achterklep is een kwartiertje werk man
|
||||
|
||||
Haha, ben ik dus niet de enige waar de auto wordt afgekeurd op een achterklep die niet open kan...Die van mij kan nu open met een touwtje, dan is het wel goedkeur
|
||||
|
||||
hmm, die stortkoker uitlaat heb ik wel interesse voor, (enkel demper, niet de hele pijp erachter ) Mocht je m kwijt willen, stuur maar een pm :P
Vind t wel een geinig bakkie, zeker nu er weer een achterbumper op zit lol. soms vind ik steilhecks wel geinig, zeker op deze manier, (donkere matte look met 5spaaks velgen) Zowiezo zijn dat vette velgen :P
|
||||
|
||||
Vandaag slalom gereden op het Midland circuit, was een super gaaf dagje en ik heb nog 1:18:46 gereden ook
En dan op 155 Nankang fietsbandjes |
|
||||
|
||||
Ik ben vandaag even goed bezig geweest: achterklep zit weer helemaal zoals het hoort, gaat zelfs weer met de sleutel op slot enzo Benzinepomp heb ik ook weer vastgezet, steuntjes gebruikt van die rooie Polo (ipv tierippies en/of ducktape ). En de remleiding ff geschuurd en lekker in de tectiel gespritzt. Nou alleen nog ff dat draagarmrubbertje, koplampen beetje omhoog schroeven en een fohn in de rechter leggen |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha en dan niet eens even langs komen :P Nee grapje hoor Maar wel netjes gedaan :P |
|
||||
|
||||
Ohja nog wat leuke low budget tjoening: een zelfgemaakte spoorverbreder, zat op de achteras bij die witte Polo: |
|
|||
|
|||
je bent zo lekker bezig freek!!
|
||||
|
||||
Dus, ik ben weer eens lekker aan het knoeien geweest
Eerst maar eens het complete interieur inclusief tapijt, deurpanelen en gordels eruit getrokken, omdat echt alles stonk Vervolgens goeie bedrading gelegd om de nodige beats te kunnen pompen Omdat de paneeltjes uit de witte Polo zo mooi bij m'n leren Corrado stoeltjes passen heb ik die maar even overgezet, handig dat alles past, ook van een type Polo later. Uiteraard met een dikke racing deurpin, voor de nodige peekaa's! Tijdens de werkzaamheden zelfs nog een gulden gevonden Middenconsole van de witte overgezet en de stoeltjes en zwart tapijt uit de rooie, en toen was het redelijk compleet En ook nog even een dikke paip opgehaald |
|
||||
|
||||
Dat wordt een raket met die pijp en deurpinnen!
|
||||
|
||||
dubbele pijpen k*t! vet!
wel un geinig hok hoor gj! o, en tof je een gesproken te hebben. groet frank
|
||||
|
||||
Quote:
ben er maar zuinig op, in sommige landen kun je er nog 3 vrouwen mee kopen. (of 3 polo's)
|
||||
|
||||
Netjes dat interieur nu, stoelen passen inderdaad mooi bij de deurpanelen.
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is pas ECHT grappig Degene die dit bedacht heeft is geniaal hahahahahah |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo zou ik Gertjan nou niet direct willen omschrijven.
|
||||
|
||||
Quote:
Is dat gert jan in die polo met t duimpje omhoog ? |