#21
|
|||
|
|||
te veel shit om te typen, maar alles komt goed
(ben steeds meer een VW fan aan het worden, zei de man met italiaans bloed ) |
#22
|
||||
|
||||
Rij al 3 dagen in de suzuki van me moeke omdat er een nieuwe bak onder de polo moet Morgen is het als alles goed gaat klaar dan kan ik weer herrie schoppe in me polootje
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#23
|
||||
|
||||
Gisteravond ff een setje Zenders ophalen in Sliedrecht en even een setje Ronals droppen daar eerst op de heenweg begaf de druklager het van de bak dus ik weer terug (was bijna Zwolle centrum voorbij) auto gewisseld en weer verder kom ik weer bij Zwolle staat er een fucking file op t stuk waar ik even daarvoor nog gewoon rijden kon Na 30min zat er weer enigzins gang in tot ik bij Nunspeet kwam weer file maar nu helemaal stil voor wederom minimaal 30 tot 40min
|
#24
|
|||
|
|||
In mijn rubberbootje nu een nieuwe tank onder de Polo plaatsen! Ja moet, morgenochtend APK.
__________________
|
#25
|
|||
|
|||
hey arjan. was effe kut idd :p ben erg blij met de velgjes :-)
|
#26
|
||||
|
||||
Quote:
Das belangrijk Ben er nu wel achter waarom ik stil stond bij Nunspeet op de A28..... vanwege een bom uit WOII http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlni...-ruimen-bom.xml |
#27
|
||||
|
||||
Sta ik chillend voor rood te wachten knalt er ineens een mokkel met haar nieuwe cabriootje achterop me, ik uitstappen ik zei wat is dit? ja sorry moet nog aan de koppeling wennen enzo blablabla, nouja geen grote schade verder alleen mijn achterbumper was losgeschoten uit de nokjes dus dat moest ik voor het stoplicht nog snel even oplossen
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#28
|
||||
|
||||
Kut Polo is niet apk goedgekeurd
|
#29
|
||||
|
||||
Een VW Te Koop, er zou iemand langskomen voor de auto, contact gehad die dag ervoor? Zijn nr. even opgeslagen. Dit voor als ik later thuis zou zijn...,
Ja en helaas kon ik niet op de afgesproken tyd thuis zijn, ik dacht bel hem vroegtydig op om dit te vertellen.., staat het nr . niet in mn GSM Wat blijkt geheugenkaartje aan strond, dus zo snel mogelijk terug naar Duitsland. Dit omdat ik het nr ook op een schuurpapiertje had gezet..., kknalt verdomme een koelslang kapot, binnen een minuut alles op straat Heb inmiddels alle slangen vernieuwd, koelwater erop. En ja hoor Thermostaat stuk, dus alles weer eraf om een Nieuwe te plaatsen! Was me wel een dag!! Dikke Kutzooi, vant een naart ander
__________________
VW Vento 2.0 GTI 8v HighLine.'96 Toen hadn wie nog lang hoar en wieduh piepm..! |
#30
|
||||
|
||||
Kutter dan Kut!!!!
__________________
VW Vento 2.0 GTI 8v HighLine.'96 Toen hadn wie nog lang hoar en wieduh piepm..! |
#31
|
||||
|
||||
Net de auto klaar voor VW Outlaws, gaat die vast op de rem staan K*tzooi. Net nog een andere klauw moeten zetten en jawel hoor het ontluchtings nippeltje weer eens niet los te krijgen*&$%^$ al met al en 3 uur verder wel klaar
__________________
'91 Jetta sneeuwploeg 2011 '96 Jetta on Vette's Quote:
|
#32
|
||||
|
||||
Achterste wielremcilinders zo lek als een mandje
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#33
|
|||
|
|||
uitlaatpakking lek en krukaspakking? bakzijd elek. Word zaterdag sleutelen ipv slapen:P
__________________
Quote:
|
#34
|
||||
|
||||
krukas keerring denk ik ?
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#35
|
||||
|
||||
door ernstige kortsluiting, door verkeerd aansluiten electriciteit door mijn garage, zekeringskast en halve kabelboom gesmolten, een een rooklucht in de auto die er de komende 4 weken niet meer uit te krijgen is, kan blij zijn dat ie niet uitgebrand is . Dus de komende weken aan de Peugeot
__________________
Quote:
|
#36
|
||||
|
||||
aan je hernia woren geopereerd en vervolges te snel aan je auto sleutelen en weer opnieuw moeten,
vervolgens de dag voor je operatie een nieuwe auto kopen en daar de aankomende 9 weken niks mee kunnen, |
#37
|
||||
|
||||
Kutzooi van 'n tijdje oud...
Haal de witte op uit de stalling om hem later die dag bij Frank bij Venlo af te geven, vergeet ik de spanbanden naar de garage. Het regende pijpestelen, en de stalling was zo'n 50 meter bij 't huis vandaan, dus ik denk met handrem en versnelling er in zit ik wel safe. We gaan toch niet racen... Komt d'r zo'n kut Volvo van rechts, ik laat 't gas los en wil 'm voorlaten. Lijkt of ie ziet dat het niet gaat passen, dus blijft staan wachten. Ik trek op, en die kut begint opeens te rijden. Gevolg, ik moet in de remmen, de witte schuift twintig centimeter over de kar naar voren en vol tegen het paaltje van 't neuswiel. Kut! Bumper naar de kut, omdat die kut in die kut Volvo persee voorrang zou krijgen, hoe moeilijk ie ook moest rangeren om erlangs te komen. Kut!
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#38
|
|||
|
|||
K*t weer hier. Ik wil naar buiten de carbs afstellen Grrrrrr.
__________________
|
#39
|
||||
|
||||
Op vakantie geweest naar Kroatie met de Golf 2 gti. Onderweg begon het olilampje te knipperen, maar goed bij een hoger toerental ging het uit. Dus dat kon wel goed gaan, oke verder dus, sta je bij de tol om te betalen ruik je benzine, (dacht al van man wat verbruikt dat ding veel) dus even gestopt, slang van de pomp kapot. Anwb heeft me toen geholpen, en we konden weer verder. Kom je in Koratie aan na 24uur gereden te hebben ivm de vele file's, (waarvan 1tje 3uur staan was voor 5km) erachter dat die wagen ook nog eens olie is gaan lekken. Maar goed gewoon in de gaten houden en een goede vakantie hebben.
Op naar huis, alles ging goed, tot de file's in Duitsland, daar liep de motor warm en moest ik wel stoppen om alles te laten afkoelen, ventilator door verbonden op stand drie, en hupsakee weer verder. Eenmaal weer onderweg begon het motortje toch wel aanzienlijk minder goed te reageren, maar ik dacht dat het kwam door de warmte, en dus vaak genoeg gestopt. Eenmaal thuis, was het ook echt het einde voor de motor. Na uitbouw en kaal maken van de motor, kwam ik erachter dat van de 4de zuiger de zuigerveren bedacht hadden om in het carter te gaan zwemmen en om de olie pomp te blokkeren. Dus ongeveer 3500Kilometer gereden, met eigenlijk maar 3cillinders en bijna niet te merken, even goed nog 160-170 kunnen rijden. Best een dure vakantie geweest al bij al.. Hahaha, maar kon er wel mee lachen heeft me wel heen en terug gebracht. Gr Ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look. |
#40
|
||||
|
||||
Quote:
Vertel mij wat. Kutweer, twee dagen achter elkaar, als ik op straat onder de auto lig te sleutelen, in de stortregen. Vandaag heel de dag onderweg geweest met de auto, schijnt natuurlijk de zon waardoor iedere rukker z'n auto uit de garage heeft gehaald en effe op z'n elfendertigste over de snelweg gaat kruipen. Morgen ga ik weer op straat liggen, dus laat die kut-regen maar weer komen. Kut startmotor. Super.... kut! Ritje RDW gaat goed, ritje APK gaat goed, ritje daarna voor m'n plezier, kut. Kut ding start niet, en heeft ie sindsdien ook niet meer gedaan. Kut, als 't je daily is!
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |