![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben dus opzoek naar een golf1 cabrio chassis van 79 mag roest aan zijn of werkt maakt niet uit, liefst met alle benodigde papieren.
Greetz |
|
||||
|
||||
![]() Zet deze vraag ook eens op golfc@brio . com
Suc6 & Grtzzz
|
|||
|
|||
![]() Ik heb nog een hele golf cabrio staan uit 79 met papieren en paar maanden apk, stuurbekrachtiging, sport interieur, gti motor, groen metallic, leuke auto... mag weg hoeft niet (hoeft ook niet de hoofdprijs te kosten), als je geinterreseerd bent stuur maar eens een mailtje naar bier2k2@hotmail.com (stuur ik ook wat fotoos terug) auto rijdt goed is verlaagd, enz enz...
Waarom deze auto weg mag is dat ik 2 cabrioos en 1 bmw heb, waarvan ik de 79-er eigenlijk nooit gebruik. Ik hoor het wel als er interresse is.... zit voor volgende apk misschien wel wat werk aan de bodem aan... vorige apk is na lassen goedgekeurd en heeft sindsdien eigenlijk alleen maar binnen gestaan, rubbertjes en ander klein spul is goed, remmen zijn goed. ![]() oja.. kom hier trouwens via het golfcabrio.nl forum :biggrin: Last edited by biertje : 29-01-2005 at 14:14. |