|
|||
|
|||
Razma
Hi, ik ook dan maar even...
een aantal forummembers heb ik reeds mee mogen kennismaken @ MIVW en tijdens de CarbageRun. Momenteel in het bezit van een GTDtje. Als CarbageRun auto, maar ook lekker daily soms .. of op circuit... Mijn vorig Golfje (foto's tijdens de CarbageRun 2009) Verdere info.. tja.. fotootje gewoon maar Groetjes, Inne |
|
||||
|
||||
Dag buurvrouw (van de stand) Jij hebt bij MIVW iig geen klagen gehad.. Ik zei toch dat je prijzen te laag waren
|
|||
|
|||
Het is en blijft een hobby, maar dat het zoooo druk was had ik nooit verwacht ! Heb iig wel een paar tankjes diesel voor de CarbageRun zo gesponsord gekregen... ;-)
|
|
||||
|
||||
zat jij vroeger niet bij koopmans tuning boven in het kantoor?
|
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad Inne, of voor de vele scooteraars ook wel bekend als Razma
Cool gebakje die GTD Inne, maar heb je die lotus niet meer? |
|
|||
|
|||
Ojee.... busted!! Ja, ik ben nog steeds een beetje actief in de scooterscene hoor met de SBO ;-)
Lotusje heb ik idd ook lekker als daily en fun |
|
||||
|
||||
zijn der ook pics zonder helmen enzo P
|
|||
|
|||
zeldzaam :-) Houden zo !
Met helm genoeg .. en deze vond ik ook nog... tsstijds gehad, automaatje. Absurd verbruik had ie, dus meteen maar weer weg (lag misschien ook aan de rijstijl.... could be...) Last edited by Razma : 19-08-2010 at 17:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
welkom en hier en jij hebt leuk speelgoed
|
||||
|
||||
Welkom! Gave Lotus
|
|||
|
|||
Die paarse 7/11 heb ik ondertussen niet meer... teveel electraproblemen mee gehad en ingeruild voor een SRADje
|
|
||||
|
||||
Quote:
ook netjes Ik rij zelf met een SV650. met S-rad voorvork en wat ander op leuk spul
|
||||
|
||||
ik vond deze ergens:
Mooie drift!
|
|||
|
|||
haha, ja, eerste rondje Zolder net voor de kleine chicane omhoog.
*foutje*
|
||||
|
||||
ze zijn er dus wel....
zou zo zeggen kom maar op dan :P
|
||||
|
||||
dammm what a lady
|
|
||||
|
||||
inneke kom op met die pics joh :P:P:P:P
|
||||
|
||||
welkom,
heb jou volgens mij wel mogen beschouwen op vag-fest in het standje als die groene golf van jou was, had je die dan voor na of tijdens dat Danny hem had? weet dat hij ook met die SBO bezig was dus ik zie hier een link vette bak was dat zeg. ik heb stiekem ook een scooterverleden maar dat moet je maar eens aan danny vragen dan. oja, vette SRAD! heb ik ook nog wat aan gesleuteld mooie machines. ik heb mn stickertje al binnen trouwens, snelle levering binnen 2 dagen
|
|||
|
|||
Dat was eerst mijn golfje idd !
Golfje was nog de originele kleur matgroen (import Duits leger) en daarna verkocht aan Danny, helaas nu R.I.P. :'(
|
||||
|
||||
echt waar? dacht dat dat gewoon geverfd was.
maar hoorde het ja, motorkap slot faalde onderweg en zag daardoor de lantaarnpaal niet aankomen hij heeft nu wel weer een golf 2 teruggekocht.