|
|||
|
|||
weet iemand trouwens welke kleurcode ik heb?
|
|
||||
|
||||
Lijkt me Marsrot LA3A...
Leuk ding
|
||||
|
||||
Quote:
Prachtige wagen geworden !! haha en ik heb zijn verwaarloosde duitse broertje
|
|||
|
|||
Quote:
je houdt hem in ieder geval in leven! Dat is ook wat waard |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt, weet ik dat ook weer |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja da's ook weer zo. Thanks..
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog een tip hoe ik mijn km-teller kan repareren?
|
|
||||
|
||||
Leuke auto! Volgensmij heb ik het zusje:
Wat werkt er niet meer aan je km teller? Ik heb ooit gehad dat alleen de km stand niet bijliep. Ergens een tandwieltje losgeschoten. Dat netjes vastgemaakt en nooit problemen meer mee gehad. |
|
|||
|
|||
Heb hetzelfde. km-teller doet het niet, de snelheidsmeter wel. Waar moet ik dat tandwieltje ergens zoeken?
Je golf ziet er trouwens strak uit! |
|
||||
|
||||
ff de tellerunit eruitpakken, aan de achterkant openschroeven dan kun je bij de radertjes en tandwieltjes komen.kan goed dat het pennetje losgeschoten is.
dan ben je vlug klaar
bijna ALLE onderdelen golf & Jetta MK2 - Stuur me een pm met wat je nodig hebt! Last edited by DeeDub : 28-06-2010 at 15:47. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit hoor.
Ben zelf ook met een 85-er MKII bezig, maar dat staat eerst op een laag pitje.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
Het wil niet echt vlotten, mijn krik is kaduuk en ik heb nog geen nieuwe gekregen (garantie) :S hopelijk kan ik weer snel updaten
|
|
|||
|
|||
ik zoek nog zo'n onderlip/keienvanger voor een mooie prijs. weet iemand iets? |
|
||||
|
||||
hey justin, ik heb er eentje liggen voor een tientje
|
|||
|
|||
Ben weer wat verder, probeer vanavond even een update te doen
|
|
|||
|
|||
heej Justin!!
ik kwam je gisteravond tegen bij de Kink, supermooie auto, zag er heel vet uit met de US-lichtjes vanaf een afstand. ligt mooi met de Schmidt's. zal je vast wel een keer weer tegenkomen, moeten maar is een biertje doen dan. groeten Bart
|
|||
|
|||
Hey Bartez, nog bedankt doen we
wat ik tot nu heb gedaan: Schroefset + nieuwe veerpootlagers Distributieriem + spanrol Waterpomp + sensor V-snaar Nieuwe distributiekap + bovenste deel kap en kleppendeksel gestraald en gespoten Benzinefilter, oliefilter en luchtfilter Bougies, bougiekabels, rotor, verdelerkap Nieuwe schijven + blokken vóór, achter nieuwe remcilinders + nieuwe remvloeistof Carburateur gereinigd Motorruimte beetje gereinigd en groot deel van de roest onder de accu verwijderd + in kleur gespoten Koeling gefixt: koelfan werkt weer en kacheloverdruk geplaatst + nieuwe kvs Schimdt's US-modules Indianapolis sportstuur Trekhaak verwijderd Verfresten verwijderd en 1e keer gepoetst Ruitenwisser achter verwijderd Nieuwe wisserbladen vóór Keienvanger vervangen Kleppendeksel pakking vervangen Olie ververst To do: Nu bezig met nieuwe koppeling, drukgroep, druklager en koppelingskabel Ook originele speakers + originele subwoofer!! gekocht van een G40 en ga deze nog pas maken voor in mijn auto zodat de hoedenplank gespaard blijft Wiellagers achter moeten nog worden vervangen evenals de achterbanden Deurpanelen laten bekleden Nieuwe roostertjes in dashboard Middenconsole plaatsen Nieuwe antenne Eventueel nieuwe spiegels Uitdeuken en wat schades beetje bijwerken Kleien, polijsten en waxen Wielen netjes maken foto's komen snel! Last edited by Justin : 25-08-2010 at 14:30. |
|
||||
|
||||
Quote:
een originele subwoofer van een G40? hoe zit dat? plaatje?
|
||||
|
||||
Leuke plannen en al goed opweg! Als je ergens 2 nieuwe antennes op de kop kunt tikken laat maar even weten, want bij de dealer zijn ze niet meer nieuw te verkrijgen. Ik zag op een Mazda 323F Coupe dat die antenne er verdomt veel op lijkt, kun je een foto maken van de voet van jou antenne?
Heb zelf een 84er project, ben trouwens benieuwd naar je interieur! Succes verder met je project! |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedoel je nou de antenne in het zijscherm?? want die heb ik zojuist maand geleden nog aangeschaft bij de dealer |