#61
|
|||
|
|||
probleem verholpen
gister brandstof pomp weer laten vervangen, deed nog steeds niks :S toen maar eens gevraagd aan de monteur welke brandstof pomp die vervangen had, waarna hij me een beetje wazig aankeek. en me vervolgens voor gek verklaarde toen ik zei dat er 2 pompen onder zaten.... thuis gekomen met veel schokken en stotteren en toen maar even zelf die andere pomp vervangen zit nu alleen wel een GTI G-60 16V pomp onder maar hij doet het iniedergeval weer erg goed, trekt weer lekker door 70 in zn 2 geen probleem meer, koppeling kabel ook meteen vervangen, maar nu bij elk stoplicht slaat ie meteen af als ik de koppeling intrap dit komt natuurlijk doordat de garage hem toen heeft afgesteld met een slecht functionerende brandstofpomp waardoor hij nu teveel brandstof krijgt, hoe kan ik dit afstellen??
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM |
#62
|
||||
|
||||
heb weer heel het weekend gesleuteld en nog steeds k*t.
komplete draadboom van het motorgedeelte vervangen. zekeringkast. en nog steeds schokken. dit is er dus vervangen. * sensoren * ontsteking 2x * bougiekabels 2x * bougie,s * stappemotor * blokje contactslot * spinnekop 2x * lamdasonde * kabelboom motor * zekeringkast * ontstekingsmodule 3x * bobine 2x * computers * benzinepomp 2x dingen die ik nog kan vervangen, * opvoerpomp * draadboom benzinepomp * aardeprobleem?? * sensoren begin er nu echt moe van te worden heb er drie komplete dagen aan gesleuteld. heb ook even de kachelradiator vervangen. zou het dadelijk niet meer weten. oja vandaag is 2x mn zekering van de benzine pomp eruit geklapt. misschien dat dit er mee te maken kan hebben. als ik hem niet gemaakt krijg word ie verkocht aan iemand die er wel uit komt dus als er nog iemand een suggestie heeft hoor ik het graag. gr menne
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 23-03-2009 at 18:19. |
#63
|
|||
|
|||
in de kofferbak, onder de mat iets boven je reserve wiel, zit een zwarte afdekplaat
die zit vast met 3 schroeven, schroef deze eraf, dan kom je bij de bovenkant van de brandstofpomp, die zit vast met een grote zwarte ring die vaak erg vast wil zitten, en dus wat geweld nodig heeft. let er wel op dat daar ook vaak zand bij loskomt, en dat je dit met een stofzuiger eerst weghaald voordat je de pomp omhoog trekt, anders ben je nog verder van huis, dan even aansluiten op een accu of iets dergelijks, en goed luisteren naar de pomp, die van mij ratelde bijvoorbeeld heel erg, heb er nu 1 inzitten van een GTI G-60 16v en die doet het prima. dan kan je daar even naar luisteren en als het nodig is vervangen, nieuwe zijn erg duur kleine 200 euro, maar op de sloop kost het geen drol. weet iemand hoe je een 1300i af kan stellen zodat ie iets meer toeren draait, als ik hem start slaat ie namelijk meteen af omdat de garage hem heeft afgesteld met een kapotte pomp namelijk en er nu een werkende onder zit
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM |
#64
|
||||
|
||||
dit is de opvoerpomp die de benzine pomp voorziet van benzine.
heb hem er bij gezet om te vervangen gr menne
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#65
|
|||
|
|||
hoop dat je daar wat vooruit gang mee boekt joh,
weet wat het is heb jij enig idee hoe je je stationair afsteld? bij carb was het simpel een paar schroefjes volgens mij maar bij injectie...
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM |
#66
|
||||
|
||||
Hey menne
Wat een klote zooi zo.Ik heb volgens mij nog een opvoerpomp voor een pl van jouw hier liggen.Heeft Roland ooit een keer meegnomen voor mij om te proberen.Deze zou hij nog een keer mee terug nemen,maar licht nu nog steeds hier.Wil hem straks wel even afgooien als je thuis bent.Kan ik meteen je nieuw project bekijken. Groeten Michel |
#67
|
||||
|
||||
hee michel,
dat vind mn baas niet goed als ik thuis ga zitten hehe. maar als ik afgewerkt ben ben je altijd welkom en in het weekend natuurlijk. (ps :voor de mensen boven de rivieren afgewerkt is klaar met werken)
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#68
|
||||
|
||||
heb mijn luchtweger schoon gemaakt en een nieuw luchtfilter en een nieuwe verdeler geplaatst.
inhoud probleem doet zich eigenlijk niet meer voor alleen nog als ik boven 6500 toeren kom. dus ik ga een andere brandstof pomp plaatsen en drukregelaar vervangen.
__________________
in het weekend neem ik een halve viagra om te voorkomen dat ik over me schoenen pis -------------- mk2 gti 8v 84 overleden. mk2 gti 8v 88 sold. mk2 1300 90 sold. mk2 gti 16v 88 current. |
#69
|
||||
|
||||
yesss hij loopt weer goed
heb de opvoerpomp vervangen daar zat het in, rijd weer als een trein. ben zo blij als een hond met 7 lullen. zat echt tegen het doordraaien aan .
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#70
|
|||
|
|||
hahahaha lekker he
ben blij dat ik toen per ongeluk op die opvoerpomp kwam
__________________
ex Passat 1.9 TDI ex Golf variant TDI ex Golf 1.8 GL LPG ex Jetta 1.6 5 deurs ex Jetta 1.6 Coupé Huidig Golf MKII 1300I 260.000 KM |
#71
|
||||
|
||||
ja dank je nog voor de tip
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#72
|
||||
|
||||
Quote:
Hey menne Goed om te horen dat je altijd geliefde 16v weer loopt als een zonnetje En even off topic jij was toch die gene met zeven lullen |
#73
|
||||
|
||||
Gelukkig is het weer geregeld +
Kunnen we weer meeten
__________________
'88 Golf II VR6 '91 Golf II G60 '86 Golf II 16V New Project |
#74
|
||||
|
||||
hahaha mies ja dat klopt dat was ik maar gaf de hond de schuld
en roland we gaan zekers meeten laat maar weten en ik ben er bij. kacheltje van de blauwe doet het ook weer prima
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#75
|
||||
|
||||
heb van de week mn riem en rol vervangen en nieuwe carter en kleppendekselpakking en natuurlijk nieuwe olie.
blokje loopt als een zonnetje. heb weer echt zin in mn 16v-tje. en voor de mensen met problemen met de 16v blijf ze hier maar posten. mischien komen we er samen wel uit. gr menne
__________________
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" |
#76
|
|||
|
|||
Klinkt allemaal als een bekend probleem. Een tijd geleden een vergelijkbaar probleem geconstateerd bij mijn pl. Als hij een beetje warm en ik geef gas dan heeft hij moeite om toeren te maken. Dit heeft hij tot tweeduizend toeren en daarna loopt hij weer normaal.
Dit is allemaal gebeurt na een bezoek je aan een garage welke iets met de motor heeft zitten kloten voor de Apk co te hoog. Ik ben er vandaag maar eens weer mee bezig gegaan, en even de motor laten draaien met stk aangesloten en niet aangesloten en ik merk dat daar geen verschil in zit. Dus vermoedelijk zal die wel adje zijn (als iemand nog een goede heeft liggen ik hou me aanbevolen) en moet ik maar een vervangen. Ik denk dat de voorstaande punten ook maar eens langzaam ga vervangen om te kijken of ik het dan oplos. O ja mocht iemand een beter idee hebben dan hou ik me aanbevolen. |
#77
|
|||
|
|||
Quote:
Heeft iemand een bestelnummer vag of hbase? Ik kan het niet vinden op vagcat en in hbase is het ook niet duidelijk voor mij. |