|
||||
|
||||
Donker Rode Golf 2 GESTOLEN TP-08-LN
TP-08-LN
Mijn donker rode golf 2 kenteken TP-08-LN is gestolen in de nacht van dinsdag 11 augustus 2010 rond 03:00 - 05:30uur in omgeving Zoetermeer Palenstijn. Ik wou naar me werk en tot me ergste verbazing zie ik me golf niet meer staan. Ik wist precies waar die stond dus is heb direct aangifte gedaan. Mijn vraag is of jullie misschien de auto zijn tegen gekomen of er wat van weten en graag zouden kunnen opletten. Er is zeker sprake van een beloning. Ik ben te bereiken op mobiel nummer 0646391155 Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
da's balen man echt klote!!
mocht ik iets zien, zal wel niet dan laat ik t weten! zal wel voor joyriden zijn gebruikt of voor naar polen ofzo :?
|
||||
|
||||
Wat is dat toch de laatste tijd met al die diefstallen van die vw's?
Dit gebeurt nu wel erg vaak de laatste tijd en je er ziet bijna geen 1 meer terug. Laat de mensen toch gewoon van anders mans auto's afblijven. Sterkte en hoop dat je je auto nog terug krijgt.
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad heel veel VW's de laatste tijd! Ook ik hou me ogen open maar vrees het ergste
|
||||
|
||||
mooi klote,de zoveelste in een paar maanden tijd
|
|||
|
|||
zo kut man.woon zelf in ook in zoetermeer.ze hebben vorig jaar die van mijn proberen te stelen.deur is helemaal ontzet.ik hou mijn ogen voor je in de gaten.
|
|
||||
|
||||
wtf Mitch,
zo voor de deur? ik zat even op RDW te kijken, bij tenaamstelling staat: NVT. ???
|
||||
|
||||
das balen, stond bij ons op het forum ook weer eentje gestolen, rode manhatten niks speciaals ofzo.
|
||||
|
||||
Quote:
Ondanks het trieste bericht, moest ik toch wel effe lachen om deze uitspraak... |
|
||||
|
||||
Quote:
Jah voor de deur in palenstein kut buurt maarjah zwaar klote. Mij gevoel zegt dat die dichtbij is maar je komt er niet achter het maakt je gek. Over die rdw weet ik niets van, volgens mij omdat die gestolen is halen ze dat weg waarom weet ik ook niet. Last edited by M.C.Golf 2 : 14-08-2010 at 23:21. |
|
|||
|
|||
lijk me logisch tenaam nvt hij is u toch gestolen dus er is geen tenaam meer
ps hoop dat die in goede staat terecht komt |