![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen, hierbij te koop, mijn zeer nette Lupo GTI.
Zoals bekend beschikt deze auto over een 125 pk sterke motor, welke een 152 Nm aan koppel oplevert. Het bijzondere van deze auto is dat hij beschikt over een hydraulische 5-bak, welke niet veel op de GTI geleverd is geweest en eigenlijk onmogelijk stuk te krijgen is. Verder is deze auto van vele hedendaagse luxe voorzien. Ik heb de auto nu bijna een jaar in bezit, maar hij staat pas sinds 19-03-2010 op NL kenteken. Vanaf het moment dat ik hem heb, heb ik héél veel geld in onderhoud gestoken, wat vandaag de dag resulteert in een auto waar u de komende jaren nog nauwelijks omkijken naar heeft. Het is haast te veel om op te noemen, maar een paar van deze punten is een compleet gereviseerde motor en ook is de auto in zijn geheel opnieuw in de lak gezet. De auto is overigens géén schadeauto geweest! De totale kilometerstand staat nu op een totaal van 131.000 km, maar de motor heeft nu pas een kleine 5.000 km gelopen (oplopend). De APK is geldig tot 28-04-2011. U zult begrijpen dat de auto door bovenstaande reden wat duurder uitvalt in vergelijking met andere Lupo GTI's, maar daar is het resultaat dan ook naar. De auto moet niet weg, maar als iemand zich graag in deze GTI rond ziet rijden mag hij van mij van eigenaar wisselen. Voor de serieus geïnteresseerden beantwoord ik uiteraard graag uw eventuele vragen. Inruil is niet mogelijk. Zie ook mijn marktplaats advertentie. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Grz, Hans Last edited by hansol : 27-03-2011 at 01:11. |