|
|||
|
|||
Golf 1 3 deurs automaat (opknapper)
Ik ben op zoek naar een Volkswagen Golf 1 3dr's automaat die ik van de sloop kan redden of van de inruil premie´s.
Hoeft dus niet in topstaat te zijn. Kleur,motor,velgen,ophanging,bumpers,spoilers etc maakt niet echt uit zolang ik hem maar naar standaard kan ombouwen. Dus geen Gepolyesterde deuren of iets dergelijks. Motor mag ook kleine mankementen vertonen. Geen grote schades of roest. Mag eventueel geschoorst zijn of met apk. Ik kom uit de omgeving van Rotterdam als u in de buurt woont is dat fijn iets verder hoeft niet persé een probleem te zijn. Mocht u hem kunnen brengen dan betaal ik uiteraard de kosten die u daarvoor moet maken of iets meer is ook geen probleem. Heeft u wat staan laat het mij dan even weten ik ga de auto niet in onderdelen verkopen maar een beter leven gunnen. Mijn e-mail adres is vanvliet1987@live.nl stuur ook meteen wat foto's mee van de auto. Over de prijs worden we het wel eens. |
|
||||
|
||||
Misschien kun je er ook even beter bijzetten wat je budget is.
|
|||
|
|||
Mijn budget is vanaf €750,- tot en met €1000,-
Mocht het iets lager of hoger zijn dan mag je uiteraard ook reageren per mail of pm. |
|
||||
|
||||
Advies: zoek een auto waar zo weinig mogelijk mee mis is. Alle euro's die je bij de aanschaf bespaart ben je bij het opknappen dubbel kwijt.
|
|||
|
|||
Ik snap het advies.
Maar ik heb helaas niet het geld ervoor om meteen een goede te kopen. Heb namelijk nog een project lopen (Geen Volkswagen maar Clio 2.0 16v uit 1991) En de golf 1 wil ik langzaam op gaan knappen. De staat van de lak maakt niet uit trouwens het plan is om hem toch opnieuw te spuiten en uiteraard in de orginele Golf 1 kleur. |
|
|||
|
|||
Ik was vergeten dat ik eventueel 2 of 3 setjes velgen te ruil heb liggen.
1 set Rh zw3 (opknap staat zonder banden) €400,- 1 set Schmidt modern line (met banden 2 met aanloopschade en 2 nieuwe voor (hankook) en 1 velgrand moet even geschuurd en gepolijst worden) €675,- 1 set Bmw velgen (zonder banden even schuren en spuiten) €150,- Laat het maar weten als je intresse hebt. De motor mag eventueel een dubbele carburateur hebben of g60. Niet dat ik wonderen verwacht voor €1000,- |
|
|||
|
|||
Ik heb al 2 reacties ontvangen en ben aan het onderhandelen.
Maar heeft u er 1 staan laat het me dan even weten. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
dit iets mischien ???
http://www.volksforum.com/forum/sho...light=opknapper http://auto.marktplaats.nl/volkswag...gdxw%3D%3D&df=1 |
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Nog iemand een andere Golf 1 in de aanbieding?
Heb er al op een paar geboden. Maar nog niets gevonden. |
|
||||
|
||||
Je het nog geen tegen bod gedaan. Je weet maar nooit.
|
|||
|
|||
Uw mail is beantwoord
|
|
|||
|
|||
Nieuw budget €1250,-
Mag dus ook in een wat betere zijn. |
|
|||
|
|||
Tips zijn nog welkom!
|
|
||||
|
||||
Nog iets erbij en je hebt hem.
|
|||
|
|||
Ik heb hem gevonden! Binnekort een project topic.
|