|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
|||
|
|||
Quote:
De GTI is nog aanwezig, deze heb ik aan mijn broer gegeven Rijd er nog wel eens in. Zou het niet leuk vinden als hij nog weg gaat. Al rijd de BMW als een koning hoor Maar dat giftige mis ik wel..met de BMW word absoluut geen gas mee gegeven..dat is zonde, als je in die auto zit wil je niet eens gas geven Ik ben nog zwaar aan het twijfelen..een juist aanbod kan misschien de doorslag gevende beslissing geven..Ik zou ook wel een E36 coupe of cabrio willen hebben..maar vind maar eens een mooie. VW bezitters (de echte) zijn zuinig op hun wagen...BMW misschien nog meer, maar helaas niet zo snel bij het type E36.... Het aller aller aller liefste wil ik een Datsun 240Z ...maar die hoop heb ik opgegeven...te veel barrels of te veel €€€€€... We zien wel |
|
||||
|
||||
gewoon mooie e36 kopen zijn genoeg goede en mooie! (denk eventueel aan invoeren) en ik wil tenminste een mooi zicht hebben als ik vanaf mijn balkon naar je auto kijk
|
|
||||
|
||||
Interesse in een MKIII GTI 8V?
|
|
|||
|
|||
Wat wil jij ongeveer voor de bmw vangen? is namelijk makkelijker als jij ook een richtprijs hebt
|
|||
|
|||
Toevallig intresse in een Jetta Mk 1 1500
|
|
|||
|
|||
Up!!!
|