#21
|
||||
|
||||
als ze daar lage bladveren verkopen zou ik het wel aandurven.maar anders? als je een keer gebroken bladveren heb gezien. word je wel wat voorzichtiger
__________________
limo-cruiser |
#22
|
|||
|
|||
hoi ik kan ook bladveren aan passen voor een caddy iemand belangstelling
|
#23
|
|||
|
|||
Quote:
en weer probeert hij het!!! hardleers in nijkerk graag contact op te nemen met adverteren@volksforum.com aangaande commercieel adverteren op volksforum. Last edited by lager : 25-01-2009 at 15:27. |
#24
|
|||
|
|||
bladveren caddy 1
Quote:
hallo , las dat je bladveren aan past, kun jij dat, of doe je dat nog vg douwe |
#25
|
|||
|
|||
Ik bump deze thread maar weer ff want ik zit met een vraagje.
Ik wil mn bak wat laten zakken, zeg rond de 5 centimeter, dus ik vroeg me af is het dan beter om de bladveren aan te passen, of de schokbreker die er onderzitten vervangen met een andere (of helemaal weghalen)? Gaat om een mk1 btw. Alvast bedankt Last edited by Van de Lucht : 29-09-2010 at 17:49. |
#26
|
|||
|
|||
Niemand? Als ik onduidelijk ben, mag dat ook gezegd worden.
|
#27
|
|||
|
|||
ik zou er gewoon 1 tussen uithalen en heb dat zelf ook zo wieso gedaan,,
de maximale belasting word toch niet gehaald,,,
__________________
quintus.....de grote race |