|
||||
|
||||
welke veerpootbrug past op MK 1 G60???
Hallo
wie o wie kan mij vertellen welk merk veerpootbrug enigzins goed past of goed pas te maken valt voor een golf 1 (cabrio) G60??? het gaat hierbij om de veerpootbrug aan de voorzijde(motorruim) boven. ik heb wel een aantal gezien waarvan ik dacht dat moet wel te doen zijn,maar ja heb ook geen wonderboompje met geld en om nu gewoon een aantal veerpootbruggen te kopen is ook net even te gek. ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen. vriendelijke groet Hendrik |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Ik heb er ook 1tje op de golf 1, is geen G60 maar de poot zit behoorlijk hoog en is van Alu, tis wel een stukje rijden maar je mag hem best komen passen bij ons op de zaak in Heiloo.
|
||||
|
||||
ik meen dat ik eentje van een 8v had.
iig met een knik voor de inlaat
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
alvast bedankt voor de reactie's mensen,hier kan ik al weer wat mee.
ik zal nog eens goed internet afspeuren naar foto's van mk1 g60 motoruimtes met veerpootbrug. altijd prettig om wat te vergelijken. |
|
||||
|
||||
Zo heb ik de veerpootbrug.
|
||||
|
||||
Ik heb een vrij hoge liggen, je mag wel een keer komen passen.
|
||||
|
||||
iemand mischien nog wat linkjes/foto's naar golfjes 1 /cabrio met 8v g60, en dan met name van de motorruimte ?
alvast bedankt voor de moeite mensen! vriendelijke groet Hendrik |
|
|||
|
|||
Vraag op je veerpootbrug
Quote:
ik ben zeer beniewd wat voor type veerpootprug je op je golf hebt en waar je deze besteld hebt.. Is dit nu staal of aluminium? Ik hoor het graag. bedankt |
|
||||
|
||||
Zover ik kan zien is het blok niet veel hoger dan mijn dx. Ik heb hier gewoon een goedkope van omp op zitten en deze heeft nog ruimte zat.
Wat is de minimale hoogte vanaf de veerpoot die je minimaal moet hebben? Groet, Arno
|
|||
|
|||
Quote:
Dat ga ik vanvond even opmeten..en laat ik het weten. Groet |
|
|||
|
|||
hey bob
ik heb er ook een op mijn golf 1 g60 zal wel ff een foto maken morgen groetjes wim Last edited by caddywim : 27-07-2010 at 22:58. |
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Wim, Dat zou mooi zijn. Alvast bedankt! Groet, Bob |
|
||||
|
||||
ik heb er een van wiechers. kiezen voor de versie voor golf 1 8V, niet voor golf1/scirocco1 16V want dan die passen niet over de inlaat.
Mijne gekocht in Essen vorig jaar. |
|
|||
|
|||
Quote:
Bedankt hier kan ik wat mee! Ik ga op zoek... |
|
|||
|
|||
Wim, is dit nu een 3-delige of 1-delige? Ik ben wat onwetend wat betreft de veerpootbruggen.......
|
|
||||
|
||||
ik weet nie wie wim is, maar de mijne en die van gti1-g60 zijn allebei 3 delig. het middenste stuk, en dan aan elke veerpoot de aparte delen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry, was even in de war met de namen. enneh bedankt voor je reply.. |
|
|||
|
|||
IK heb de veerpootbrug besteld. als ie past laat ik het weten.
|