|
|||
|
|||
Golf 3 climatronic
Golf 3 TDi 81 kW te koop( met chip 130 pk)
APK tot juni 2011 BJ oktober 1997 (ovale model knipperlichten) Climatronic (ijskoud) Cruisecontrol Elek ramen Zwarte knipperlichten in bumper Elek verwarmde spiegels verwarmde ruitenwissersproeiers Mistlampen Golf 4 Hella koplampen Witte Hella achterlichten ( en de orginele GTi-Vr6 ook aanwezig) 17" Eta Beta velgen met 205/40 banden Gti dakspoiler Vr6 onderlip (orgineel ook aanwezig) Remschijven voor en achter (NWE schijven en blokken voor) deelbare achterbank Netjes interieur Verwarmde ruitenwissersproeiers Thule dakdragers Beige hemel Tegen meerprijs winterbanden met 15 inch staal! Ik heb deze auto bij een erkende garage gekocht, en ben zelf de 2de eigenaar. Alle boekjes van onderhoud bij de VW dealer zijn aanwezig Vraagprijs:1900 euro Voor fotos mailen naar kimipower_1@hotmail.com Gr Thony Last edited by F&Ipower : 29-07-2010 at 16:00. |
|
||||
|
||||
Misschien ruilen voor mijn MKIII GTI 8V?
|
|
||||
|
||||
Km-stand?
|
|
|||
|
|||
Quote:
heb je ddaar fotos van?? |
|
|||
|
|||
Quote:
330000 |
|
|||
|
|||
inruil mt een golf 2 16v ook mogelijk
|
|
|||
|
|||
misschien helpt dit http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
|
|||
|
|||
Quote:
super, dank je! |
|
||||
|
||||
Alleen vraag je op het vw forum er 1900 euro voor , wat trouwens geen rare prijs is !
|
|||
|
|||
Quote:
dat klopt indd, hij was hier eerst ook 2100, heb m hier al in prijs laten zakken, op vwforum nog niet |
|
||||
|
||||
http://www.speurders.nl/overzicht/v...l?q=golf+gti+8v hier de link met foto`s, daar is de vraagprijs 2000 maar ik ga over 4 dagen op vakantie voor 4maanden en wil hem snel kwijt.
242000 km |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
en bedankt jettaracing voor het plaatsen van de fotos