|
||||
|
||||
Onderdelen Golf 3 GTI TDI Jubi 20 Jahre Edition Blackmagic
Te koop aangeboden in onderdelen:
Golf 3 GTI TDI Jubi 20 Jahre Edition Blackmagic Pearleffect uitgevoerd in 110PK TDI AFN Exterieur * Deur links, kleur LC9Z Blackmagic Pearleffect, incl. raam, in zeer nette staat, vorig jaar gespoten 60 euro VERKOCHT * Achterbumper met binnenbalk, kleur LC9Z Blackmagic Pearleffect, bovenstuk gewoon matzwart met binnenbalk 50 euro * Heldere achterlichten rood/wit 40 euro VERKOCHT * Rode GTI logo voor op de zijstrippen 30 euro VERKOCHT * Remklauwen GTI voor (288mm) en achter (226mm) met blokken en schijven 150 euro * Ruitenwissermotor 15 euro Interieur * 20 Jahre Jubi Edition interieur met deur- en zijpanelen, alle boxen aanwezig, nette staat 300 euro VERKOCHT * Pookzak Jubi 20 Jahre Golfbaldesign, lichte gebruikerschade VERKOCHT * Handremhendel met grijze drukknop. Leder is met rode stiksels VERKOCHT * Binnenverlichting origineel VW met vertraging 15 euro * Middenconsole met uitsparing voor Nokia DSP-Soundsystem 20 euro * Tellerbak met MFA functie voor TDI, km-stand 298.000 km, grijze platen met rode naalden, 220km/h - 5500 rpm, in perfecte staat 100 euro VeRKOCHT * MFA hendels met knipperlichthendel 25 euro * ABS en Airbag controle paneeltje 25 euro * Houder voor originele versterker Jubi (in kofferbak), origineel VAG, is geleverd op deze uitvoering voor Nokia DSP-systeem 25 euro * Kabelboom Airbag-systeem 20 euro * Airco - Climatronic ombouw set 400 euro (voor meer info PM even) Binnenkort nog: motorblok 1.9TDI 81kW AFN in onderdelen en complete ABS met naven 5 x100 Als je nog wat zoekt, wat niet in de lijst staat, PB me dan maar
Drive nice, drive fast, drive a MKIV TDI Last edited by Albie : 03-10-2009 at 20:13. |
|
|||
|
|||
heb je eventueel ook foto's van het interieur ? ?
ben namelijk aan het kijken wil er bij mezelf wat nieuws in hebben. en dacht eerst aan opnieuw bekleden ofzo maarja kost toch nog steeds een hoop |
|
||||
|
||||
doe je de rode gti plaatjes ook los weg?
|
|
|||
|
|||
heb jij deze adv. ook op vw forum staan? Ik heb serieus intresse. denk dat ik wel veel nodig ga hebben ivm met motorombouw en dan denk ik ook direct remmerij e.d. wat is er allemaal kapot?
|
|
||||
|
||||
foto van 't interieur mogelijk?
|
||||
|
||||
Quote:
helaas vanavond net verkocht
|
|||
|
|||
heb je miss de rode gordels nog?
|
|
||||
|
||||
uppie
|
||||
|
||||
Heb je het AFN blok nog liggen en los te koop?
Groet, Gerrit
|
|||
|
|||
middenconsole nog aanwezig? En heb je er een foto van?
|
|
||||
|
||||
Motor is al weg, middenconsole ook...