|
|||
|
|||
dit jaar voor het eerst een hotelovernachting geboekt bij M.I.V.W.
moet zeggen dat het me heel erg goed bevallen is, meeting was weer super geregeld en de opkomst was weer super groot met veel mooi buitenlands spul hier mijn foto's >>>KLIKKIE<<< en een voorproefje |
|
||||
|
||||
Quote:
wooot ben ik niet de enige in nederland met een nieuw type civic
|
||||
|
||||
Quote:
Waren ook duitsers die daar stonden ! Hoe stom ben je dan, kan dat echt niet begrijpen... Adres is doorgegeven, Near Leiden is doorgegeven en vliegveld valkenburg hebben ze daar ook niet Ik zeg humor ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Wie helpt?
|
||||
|
||||
Quote:
Dan ben je echt onnozel.
|
||||
|
||||
wie, en met welke auto hebben prijzen gewonnen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
LOL Dat zijn mn ''schoonouders'' |
|
|||
|
|||
Was de dvd van Wagenwerks eigenlijk te koop?
Die van laatste keer MIVW??!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja geen dvd van wagenwerks gezien die te koop was...... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dus..
|
||||
|
||||
Quote:
Een echte VAG-liefhebber weet dat: - het MIVW Event in de buurt van Leiden wordt gehouden - hij pas op 3 oktober in Zuid-Limburg hoeft te zijn |
|
|||
|
|||
Oké da's jammer van de dvd.
Ik was er helaas dit jaar ook niet bij dus was al bang dat ik hem gemist had. Die Steven van Wagenwerks heeft vorig jaar ook van de Grounded Crew een hele repo gemaakt op weg naar E38 en ook op de show zelf heeft hij alle dagen gefilmd, maar ook daar heb ik nog nooit wat van terug gezien... Wel heb ik dit jaar het MIVW armbandje moeten missen
|
|||
|
|||
Quote:
Hahaha
|
|||
|
|||
ik ben ook in valkenburg geweest die zondag.... 20 min. rijden van hier. Maar dan wel voor een biertje en een terrasje
|
|
||||
|
||||
@Bob: Je mag mijn armbandje wel hoor jongen!
|
||||
|
||||
Quote:
De heren hebben alles op donderdag geanuleerd,ze hadden het te druk op werk en konden op geen enkele manier regelen om de golf hier te krijgen. ,maar jij bent tot nu toe de enige die het opviel |
|
|||
|
|||
Quote:
Tjeerd is de 1e die er wat van zegt had er zondag al even om lopen zoeken wel jammer |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad Wij hoorden het zaterdagavond al van Cor, wel jammer had hem graag eens bewonderd.