|
|||
|
|||
golf 1.3 1991 GTI-G60 look (beperkt inruil mogelijk)
ik bied aan:
mooie golf mk2 gti g60 look heeft 250*** km gelopen het is een 1300 cc 8v heeft een 4 bak heeft nog apk tot november (wil wel kijken wat ie doet voor apk) middendemper moet vervangen worden dat weet ik zeker! verbruik weet ik niet precies maar 650+- km met een volle tank+- afhankelijk hoe u rijd 2-3 maand geleden +- 1500/2000km gelden kopakking vervangen kop gevlakt,olie ververst/keering vervangen bonnen aanwezig opties: lichtmetalen velgen (orig vw sebring) mistlicht (niet aan gesloten) schroefset toerenteller is een hele mooie auto voledig gti uit gebouwd en als orignele vw alleen schroefset merk v - maxx is net 6 maand oud is lekker stug en strak op de weg hij is laag maar nog zeer goed mee te rijden (niet voor elke dermpel in de remmen dus gewoom normaal rijden) wat is er allemaalt gti uitgevoerd gti/g60 bumper g60 onderlip gti 16v uitlaat gti lijsten (smalle versie) op logo op de deuren gti grill gti achterlichten gti achterspoiler (niet de orignele) kort om mooie auto heeft wel 2 min puntje heeft een paar deuken en krassen het dat moet je 1 x per maar maand anders word ie vaal ik zelf poets hem 2-3 per maand en was hem elke week woofer behuising is in meer prijs ook te koop woofer en versterker zijn niet te koop!! bieden mag maar hou het netjes RICHTPRIJS = 1500€ ik doe deze auto weg ivm dat ik een oldtimer heb gekocht- en mij vriendin niet in deze auto wil blijfen rijden inruil is mogelijk alleen cabrio (met bij betaling vanaf mij kant) of oldtimer na me smaak alleen met zgan of nieuwe apk! voor meer info 0651966462 mvg richard deze laatse foto.s zijn dat je de deuken kan herkenen Last edited by Crich : 22-07-2010 at 18:41. |
|
||||
|
||||
Dit is een andere kleur als het G60 blauw....
|
|||
|
|||
dankje....domi
ik weet niet of het de zelfde kleur is maar lijkt er erg veel op (kleurcode=LN5V) als je de kleur ziet ben je echt verkocht Last edited by Crich : 14-07-2010 at 10:01. |
|
|||
|
|||
ik heb een golf 1 cabrio uit 1990 mis belang bij ruil met bij betaling
mvg arjan v |
|
|||
|
|||
Zelfde kleur als een ori G60.
originele G60. |
|
|||
|
|||
Quote:
engste wat anders er aan is. dat deze brede voor wielbogen heeft en ik heb een kniperlicht en g60 heeft daar een logo |
|
|||
|
|||
Bovenstaande g60 heeft daar een logo wat daar niet hoort. Veel mensen plakken daar een wolfsburg logo op
Of er zit een knipperlicht of een origineel logo wat erin hoort. maar goed. ontopic maar weer |
|
||||
|
||||
Quote:
Domi, Dit is echt een andere kleur. de auto die hier te koop staat is waarschijnlijk een pasadena geweest en die hebben geen paars tint in de lak zitten. De echte G60 hier op de foto heeft het tankklepje van zo'n pasadena erin zitten, hier zie je het kleurverschil heel duidelijk bij. neemt natuurlijk niet weg dat het idd een mooie auto is die hier in dit topic te koop staat. Succes met de verkoop.
|
|||
|
|||
Quote:
ja idd dat klopt ook het is ook soms pasadena edition alleen gti/g60 uitgebouwd greetz |
|
||||
|
||||
veel van de verwijderde berichten kunnen via pm mannen
|
|||
|
|||
uppie
|
|
|||
|
|||
wild u nog in over leg over de inruil golf 1 cabrio?
mvg arjan |
|
|||
|
|||
uppie
tevens inruil: opel manta b/c kadett sadan-coupe met werk is geen probleem max toe 450-500€ en natuurlijk nog op zoek na een cabrio mk1 greetz |
|
|||
|
|||
heb je hem nog
hoe is interieur? |
|
|||
|
|||
Quote:
hallo ik heb hem nog het interieur is heel en netjes is niet weg gezakt of iets degelijks gewoon goed!! het zijn alleen normale stoelen DUS GEEN SPORT-KUIPSTOELEN(recaro,s) ps hij heeft ook gordels achter in ik zal even een foto zoeken en anders het weekend maken! want mij vriendin rijd er nu op het moment in mvg |
|
|||
|
|||
uppie
zoals beloofd de foto.s van interieur de deurbakken heb ik eraf geschroeft want wilde het met polyese verbouwen (voor spaeker opbouw) maar zijn nu nog origeneel dus niet verprust P.S. dit kadeltje is van mij vriendin zijn telefoon (me vriendin rijd op het moment in de auto) Last edited by Crich : 21-07-2010 at 22:07. |
|
|||
|
|||
uppie
|
|
||||
|
||||
aanbieding staat nog!!!!!!!!!!!
Present: Golf6 1.4Tsi & R6 Rossi 2000 Last edited by Dr.Golf : 23-07-2010 at 21:58. |