|
||||
|
||||
Vanmorgen op de kruising Escamplaan en Lozerlaan in Den Haag: een leuke, oude, witte Audi 100 (geloof ik, ben er niet helemaal in thuis).
Nog eventjes gezwaaid!
|
|||
|
|||
zal tjaap wel zijn
|
||||
|
||||
Quote:
toen je andere blok erin is gesleutelt bij jettaracing ben ik s`middags even geweest mischien dat je het dan weer weet. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, was jij dat... doet een belletje rinkelen
|
||||
|
||||
Gisteravond in Stadskanaal (Arendshorst): een hele mooie donkergroene mk2 (GTD) met 16 of 17 inch RS'en eronder. Reed net weg bij een bordeaux-rode mk2 die geparkeerd stond !!
Bekend hier ??
|
||||
|
||||
Gister gespot: ik meende de jetta van depul @ ROC Arnhem
Vorige week gespot: mijn oude golf 2, voormalig dubclub racert. Weer geheel in orginele staat, was rondje aan het toeren en toen stond hij bij mij een dorpje verderop in Huissen. Even met de nieuwe eigenaar gesproken ook. Jammer dat er alweer lexus achterlichten opzaten en van die rare stickers op zaten die niks met oldskool te maken hadden.. maarja ieder zn eigen ding, wel jammer van het wagentje. |
|
||||
|
||||
Zonet om 16:00 op de Dammelaan in Leeuwarden [die rondweg alngs de NHL/ Blauwe Golf] volgens mij Split52 in een oranje Golf 1?
En JaapievdV natuurlijk
|
||||
|
||||
En jahoorrr... vandaag weer een dikke VW gespot!
Dinsdag de 13de op het verlengde van de Goudenregenstraat (richting Nieboerweg-Scheveningen) in Den Haag een heule, heule, heule dikke Golf 2 met Rallye front. Donkere kleur; zwart of donkerblauw ofzo. Jij seinde, ik zwaaide... HALLOWW!!
|
|||
|
|||
Zondag in Hulst.
Golf 1 cabrio met dikke 14 inch velgjes. Golf 2 GTI op de parkeerplaats bij de ah. |
|
||||
|
||||
Vandaag een mooie pittoreske oldschool foto geschoten bij de VW dealert waar ik werk. De MK1 16v van Erdem (Blackdevil), mijn Audi 80, een T3 van een klant, een Karmann Ghia van een klant en een Kevert van een klant. Beetje jammer van die Touran en die Golf Variant
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is de golf van Johan denk ik , parabool wieltjes er onder ?
|
|||
|
|||
gister middag de polozwei in De Valom
|
|
||||
|
||||
Quote:
vet!!
|
||||
|
||||
Quote:
Zou goed kunnen, heb er echter niet goed op gelet...
|
|||
|
|||
Quote:
schilder heemskerk????
|
||||
|
||||
Donderdag ergens tussen 12:00 en 12:30uur op de Stieltjesstraat in Rotterdam. |
|
||||
|
||||
henk wassenaar in de holland caddy om +/- 9:15 stoplichten bp in drachten
|
||||
|
||||
Quote:
Kan wel kloppen....had vanmorgen een kijkoperatie in het ziekenhuis in Drachten...... Waar reed jij in...? |
|
||||
|
||||
in sgravenzande, bij de hoogvliet een zilvergrijze golf 1 helamal USA, zilvergrijs met een rood interieur op Pirelli velgen, helaas geen foto!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
+/- 15:45 Kruising A1/A30 Mooie lage rode rode Golf 1 GTI
+/- 16:00 A28 Strand Nulde Strand Horst Mooie lage grijze Golf 2 met (volgens mij) een rallye front en aardig grote verchroomde velgen.