|
|||
|
|||
1982 VW Jetta MK1
Allereerst, voor de mensen die denken, goh er stond laatst ook al een '82er jetta mk1 te koop...
Dat klopt, dat is ook deze. Ik heb de auto nu anderhalve week in bezit. Waarom doe je hem dan weg ? Er is niks geks met de auto, maar ik heb hem als boodschappenwagen voor mn moeder gekocht. (Dit kun je navragen bij de vorige eigenaar) Ik dacht ik zet de schroefset omhoog en dan komt dat wel goed. Nou.... niet dus..... Moeders klaagde steen en been over het gestuiter Dus bij deze terug in de bingo. Er is in de afgelopen tijd eigenlijk niks aan de auto veranderd Bij deze de originele advertentie tekst; ''Ik heb de auto van de eerste eigenaar gekocht. Auto heeft een grote beurt gehad, waarbij ook de distributieriem + waterpomp is vervangen. Apk tot oktober 2010. Auto is verlaagd d.m.v. een V-maxx schroefset (nog met anderhalf jaar garantie) en staat op originele stalen velgen met goede banden. Kmstand: 185.000. Nieuwe VDO speakers in de hoedenplank. Auto is hard, op een paar plekjes na in de wielkasten (minimaal) Enige minpunt: Auto ziet er qua lak niet meer heel mooi uit. De blank lak laat op enkele plaatsen los en er zit een grote kras op de zijkant.'' De foto's; De prijs; Ik hoef er geen winst op te maken, maar er erg veel op toe leggen wil ik ook niet. (lijkt me best redelijk?) Voor de snelle beslisser; €600,- Last edited by Jelmar : 14-07-2010 at 17:02. |
|
||||
|
||||
Auto staat waar?
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Hee Daan,
ja dat is de jetta van DE Dirk. En ik ben DE Jelmar hahahaha |
|
|||
|
|||
Auto is te bezichtigen in Rotterdam of woudenberg.
|
|
||||
|
||||
Is het een 1.3 met een 4 bakje..?
|
||||
|
||||
Had je een PM gestuurd...?
|
|||
|
|||
Ja, en je krijgt ook nog pm terug maar ik krijg best Wel veel reacties. dus heb nog even geduld.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nix gezegd dan....
|
||||
|
||||
jelmar je hebt pb
ik hoor graag van je want een vriend van me heeft interesse in de auto. grtz eddy
|
||||
|
||||
Is de Jetta er nog..?
|
|||
|
|||
Nope, vanmiddag verkocht! Dus topic kan op slot!
|