|
||||
|
||||
golf 2, g60 en g40 spul!
Na de verhuizing is er een hoop opgeruimd en kan het volgende de verkoop in :
- Grote golf 2 g60 intercooler € 350,- - Nieuwe eaton m45 kompressor voor g40 € 450,- - nieuwe katvervanger voor een g60 € 45,- - orginele Edition one motorkap sticker € 75,- Dit is wat er nu even uit me hoofd weg kan, morgen ga ik de rest even uitzoeken en foto's maken. Prijzen zijn natuurlijk vraagprijzen een goed bod is altijd welkom. Last edited by Jeffg60 : 18-07-2010 at 20:55. |
|
|||
|
|||
Heb je foto's van die set g60 voorremmen? Zijn compleet voor een ombouw naar Golf 1 zonder de adapters uiteraard?
Heb grote intresse in dat geval! |
|
|||
|
|||
gaat zonder adapters niet passen, en weet uit zeer betrouwbare bron dat dit setje zonder adapters is
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is geen probleem als het setje zonder adapters is.. had wel zo een vermoeden als je naar de prijs kijkt Zou alleen willen weten of het setje compleet (zonder adapters uiteraard!) is. Schijven, remklauwen, remklauwhouders, stofkap.. en een foto is altijd welkom! |
|
||||
|
||||
Ik heb wel interesse in die spaghetti spruitstuk.
Wanneer zou ik die op kunnen halen? Woon je nog in zoetermeer. |
|
||||
|
||||
@ brittjan : de set remmen is nu niet meer kompleet want me neef had een remzadel nodig omdat die van hem kwijt is maar die zal vast wel weer een keer boven water komen dus dan tegen die tijd zal k ze opnieuw even posten.
@ m.c.golf 2 : Je heb PM en ja k woon nog in zoetermeer |
|
||||
|
||||
Spruitsuk verkocht en gelijk een up! en i.v.m. ombouw van me neef ze auto niet echt tijd om foto's te uploaden enz dus bij intresse graag even een pm met je mail adres dan kan ik wat mailen.
|