|
||||
|
||||
joah haasten doen we zeker niet het tempo zit er ook echt niet in.. veel drinken en lange pauzes
vandaag weer aan de slag geweest en het blok hangt er weer in, dinsdag word de boel afgemaakt en dat is eigenlijk alleen nog de radiateur intercooler gehele voorfront afvullen en nog wat van zulk soort kleine puntjes.. voordat het blok er in kon eerst nog wat kleine puntjes op de I gezet van steuntjes etc, de draadboom even uitgezocht wat dingen ingetaped het blok geplaatst, bedrading er in gelegt meeste dingen aangesloten dus het begint weer zeer zeker op een auto te lijken.. gelukkig dit alles uiteraard met hulp van de oude eigenaar anders zou het me nooit geheel lukken
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit. Heel netjes.
|
|||
|
|||
gaat weer de goede kant op, mooi dat je hem zo goed aanpakt.
waarom niet gelijk een spaghetti spruitstuk erop, je hebt nu toch effe de ruimte als het blok eruit ligt succes! |
|
||||
|
||||
thnx! en had graag nog een spruitstuk bijgenome maar dat laat het budget me nu evne niet toe.. leuk verbeteringspunt voor de toekmost..
auto is inmiddels klaar en ben al met al weer super blij met hoe hij er bij staat, nu alle plekjes roest zijn bijgewerkt de puntjes op de I staan verder is heel de draadboom netjes gemaakt ingetaped en op een aantal plaatsen ingepakt met zo'n pvc ribbelbuisje, daarna netjes er ingelegt het geheel allemaal weer aangesloten etc.. blokje bijna klaar: als van ouds: auto rijdt nu weer als een zonnetje start goed nieuwe versnellingbak is ook echt een super voorruitgang! geen geschraap meer naar zijn 3 het in zijn 1 of achteruit zette meer heerlijk soepel koppeling voelt ook weer heerlijk aan aan alleen nog een keer als ik tijd heb een paar slangen omleggen om de looks wat te verbeteren maar dat heeft niet echt haast voor me
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 22:07. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit hoor, dikke Golf
|
||||
|
||||
netjes weer,erg goed bezig
|
||||
|
||||
ik heb je topic ff doorgelezen maar wat een dikke gti edition
|
|
||||
|
||||
Heel erg nette auto, en gaaf ook dat het van buiten nog een beetje een sleeper is.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, staat zondag ook op mivw .
|
||||
|
||||
thnx mense^^ gister dus met de Golf voor het eerst naar een meet geweest, en dat is me super bevallen..
zelf helaas helemaal een foto vergete te make maar tog nog 1tje gespot tussen de fotos.. als er mense zijn die er ook nog 1 hebbe geschote laat ze maar komen! auto rijdt weer heerlijk maar moet ong wel even wat kleine dingetjes worden na gekeken en het stukje bodem moet nog steeds gelast worden maar dat gaat goed komen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Volgens mij stond jij nog langs me aan de ingang bij MIVW. Was in een zilvere golf 2 op bbs'en, achter een rode golf 1. Auto zag er goed uit !
|
|
||||
|
||||
kan goed kloppen idd thijs..
ben nu op vakantie en liep tege het probleem aan dat de auto aan de kant van de Glader olie lekt, ben dus bang dat ik een lekke keering oid heb.. is dit heel zorgelijk of kan ik hier de week nog wel mee door? neem wel aan dat er een revisie tegen aan moet gooien?
|
||||
|
||||
Waar lekt hij precies? Bij de G-lader zelf ( banjobout en aangesloten olieleiding checken ) of aan de buitenzijde van je cilinderkop of kleppendeksel bijv?
Maakt nogal uit wat er precies lekt natuurlijk. Met smering van de G-lader zou ik geen enkel risico nemen, als je blok zelf iets lekt kun je dmv regelmatig olie peilen en olietemperatuur en druk in de gaten houden nog wel beperkt doorrijden natuurlijk.
|
||||
|
||||
ben op dit moment op vakantie, maar bij mn bocht voorbij de gasklep waar de bocht dus op het spruitstuk zit lekt hij ook olie via de pakking zal zodra ik thuis ben de boel is na checke
|
|||
|
|||
heey, beter dat je blok er weer in hangt, hopelijk is die olie lekage niet heel ernstig. auto gaat er in ieder geval steeds beter uitzien, helaas niet gezien op mivw.
kentekenplaat houder zonder reclame zal denk ik wat netter staan succes met deze dikke wagen! |
|
||||
|
||||
lekker bezg hier!
knap ding! maar dat wist je al
|
||||
|
||||
thnxx manne
De lekkage is wel jammer maar heb al wat contact gehad en denk dat ik de Lader bij ruud in de revisie doe binnenkort, als dat eenmaal gebeurt is zijn eigenlijk alle punte aangepakt motorisch om voorlopig weer voorruit te kunne met het beessie hoop ik.. en dan dus eens kunne gaan spare voor een daily en complete respray van de golf
|
||||
|
||||
Mooie machine heb je man...!!!
|
||||
|
||||
Hele dikke mk2!!
Lijkt me echt geweldig rijden zo een 16v-g60 Aantal pk's bekend?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
thnx! pk's zijn niet bekent
Op vakantie nog wat foto's gemaakt bij de camping in de buurt,, Van vakantie naar huis nog weer even een tegenslag.. ik had een kapotte koppeling cilinder auto op de oprijwagen en gelijk weer wat kleine puntjes die na het motor onderhoud naar boven waren gekomen ook gefixt.. auto rijdt weer goed nu, heb een stel H4 hella's op de kop getikt die kunnen er dus binnenkort in.. verder nog een G60 thuiskomert voor mocht het nodig zijn geregeld en ik verwacht toch ook wel deze week het stuur,, had een levertijd van 4 weken bij biesheuvel ook binnenkort nog eens contact op gaan nemen met ruud 16vG60 voor een revisie van de glader en dan hoop ik er motorisch tog wel even mee voorruit te kunnen..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 23-02-2016 at 22:12. |