![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik schijt balen van lui die andersmans auto slopen.......
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik erger mij aan roest....
![]() Gelukkig bestaat er Owatroll ![]()
|
|||
|
|||
![]() mensen die je halve post lezen en zodoende antwoorden geven waaruit dat blijkt...
en wanneer je daar een wat geirriteerde post over maakt een reactie trugkomt die overkomt als een soort van: hou je maar rustig jij, je hebt nog maar 12 posts.. Gaat het om de posts of gaat het om RELEVANTE posts... ![]() ![]() Liever 10 relevante posts, qua goed lezen en antwoorden, dan met mn verstand op 0, mn blik op oneindig, een reactie posten.. ![]() Last edited by hostman : 12-07-2010 at 11:44. |
|
||||
|
||||
![]() Mensen die denken met een simpel 2e hands verkoop site'je 'ff' Marktplaats te over-roelen.
|
||||
|
||||
![]() Heren, hou het netjes en opbouwend!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en daarna ook nog met krachtige type teksten hun gelijk proberen te halen |
|
|||
|
|||
![]() ik heb alleen een hekel aan mensen die half lezen en een reactie plaatsen die niet klopt. Als je daar wat van zegt ben je de simpele ziel die met een onnozel idee komt en door die nog geen 20 posts ben je ook maar een beginner en zou ik me gedeist houden bladiebladiebla...
Als je er niks mee te maken hebt, type dan ook niks en val geen mensen persoonlijk aan. Is het gek dat iemand dan een krachtige post neerzet? en Alberto: gelijk halen slaat nergens op, want het gaat over stront oja.. als je iemand met een haags accent op een aantal dingen wijst moet de post natuurlijk wel verwijderd worden... ![]() Last edited by hostman : 12-07-2010 at 12:28. |
|
||||
|
||||
![]() ik erger me eraan dat ik geen site kan vinden waar specifiek 2e hands VW onderdelen aangeboden worden
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik erger me aan mensen die niet inzien dat als een idee van alle kanten commentaar krijgt, het idee misschien slechter is dan hij vindt dat het commentaar is. Tevens aan mensen die onsamenhangende zinnen formuleren en die als onderschrift gebruiken ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() www.marktplaats.nl > auto onderdelen > onderdelen Volkswagen Quote:
Ik kan me niet heugen dat ik jouw (en jij mij) ergens een keer gesproken heb .. vraag me dan af waar jij de conclusie vandaan haalt dat ik met een Haags accent spreek. De regio HAAGLANDEN beperkt zich namelijk niet uitsluitend tot Den Haag ![]()
Last edited by Area51 : 12-07-2010 at 12:33. |
|
|||
|
|||
![]() en aan mensen die maar door gaan ......
Quote:
![]() ![]() Last edited by Alberto : 12-07-2010 at 12:35. |
|
||||
|
||||
![]() hier gaat even een afkoel-slotje op
![]() edit: zo, heeft iedereen tot 10 geteld? Last edited by Marcski : 12-07-2010 at 14:28. |
|
||||
|
||||
![]() Ja hoor ... alles weer cool !!
On Topic !! Ik erger me aan dingen waar ik (jarenlang) tegenop zie en dat iemand anders dat dan binnen een uurtje gefixed heeft ![]()
|
|||
|
|||
![]() was de tel al bij 3 kwijt , van ergenis
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je bedoelt toch niet de liefde bedrijven hoop ik? ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() Aan de Macdonald`s die de macgreek nog altijd niet heeft, en geen varkensvlees mag verkopen, waardoor we de macrib hier in NL nooit weer zien, terwijl je die bij de oosterburen nog altijd kunt bestellen.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Aan de Mac, en dat de euroknallers al maanden hetzelfde zijn!
|
||||
|
||||
![]() Nu we toch in de McDon sferen zitten.. ik zou graag de Chicken Legend hier in NL zien.
Die heb ik echt bij het leven gevreten in m'n jaartje Engeland, echt een geweldig broodje. Maar hier dus niet ![]()
|
|||
|
|||
![]() Aan de hele Mc Donalds keten.
|
||||
|
||||
![]() In België hadden/hebben ze ook de McTosti o.i.d, ik erger me er ook aan dat ze die niet naar Nederland halen
![]()