|
|||
|
|||
sleutel kwijt
ik ben de sleutel van mijn golf 2 gti verloren ,probleem is dus dat ik hem niet op chassisnr kan bestellen want alles komt uit een golf 3 ,weet iemand een gemakkelijke oplossing die niet te veel geld kost ?
|
|
||||
|
||||
Staat bij een Golf 3 net als bij een 2 niet ook ergens het sleutelnummer op de klink of cilinder ofzo?
|
||||
|
||||
hallo ..
heb je aleen contaktslot van golfje 3 . als je de plastickappen van je stuur afhaald staat er volges mij op aluminium een nr .. van je slot .. dan kun je er 1bij bestellen vrgr gooigolf , |
|
|||
|
|||
Quote:
ben met die nr naar vw-dealer geweest en die heeft mij gezegt dat hij alleen via het chassisnr kan bestellen |
|
||||
|
||||
Dat wordt dus naar de sloop voor een compleet slotenset.
|
|||
|
|||
Als de deurslot hetzelfde is kan je een sleutel daarop laten maken.
Je haalt hem eruit en dan ga je naar een GOEDE sleutelservice toe en dan kan hij hem voor je maken. Als je startblokkering heb , dan kan je een blanco sleutel bestellen en die laten slijpen op je deurslot . Daarna even de sleutel op nieuw inleren met vcds ( vagcom) en klaar ben je. Wij hebben zovaak klanten die hun sleutels kwijt zijn.... |
|
||||
|
||||
En meteen een reservesleutel laten maken