|
|||
|
|||
Vandaag in Hellevoetsluis een Golf 1 helemaal gestript en in de grondlak.
Staat er al een tijdje in een spuiterij waar ook een A4 op air staat. En nog een lelijk uitgebouwde vento ook daar in de buurt. Een aantal weken geleden een rode Golf 1 op BBS´jes. Staat vlak bij de begraafplaats in oostvoorne. En op de parkeerplaats van het bedrij IOI op de maasvlakte een zwart-paarse Golf 2 Gti? Allemaal bekenden van hier? |
|
||||
|
||||
Vandaag in Dordt eerst voor het stoplicht en later bij de afslag bij BMW Dubbelsteyn een zwarte lage Vento op brede Borbet's A.
Ik was op mijn classic Honda CD50... |
|
|||
|
|||
Quote:
Kon je ook zien wat voor kleur hij van origine was???? Wit toevallig??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Yup, dat waren wij. Heb ik totaal gemist, sorry. Die manilla groene was Dirk, die was het even te voren beu geraakt achter de LT te hangen
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet van niks! |
|
||||
|
||||
Net bij mij in de straat hier in Breda een two tone karmann Ghia met bling bling velgen en zeeblauwe lak. Zag er erg goed uit!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Check!!! |
|
|||
|
|||
Vandaag rond 7 uur bij vanderfalk hengelo ov borne een aanhanger met een t1 body erop. werd getrokken door een donkere wagen. Hij was nog niet gestraald of in een zuurbad gedompelt hij was roodwit.
|
|
||||
|
||||
Vandaag op de A16 bij Breda: zwarte 911 met Amerikaans nummerbord "Porsje"
|
||||
|
||||
Gisteren rond een uur of 16:30 tussen Leeuwarden en afslag Burgum via Hardegarijp een nette zwarte Passat B3 Variant met OZ velgen, lange dakrails en een dame met zoon/vriend en meubels achterin. Zag er netjes uit. Zij sloeg af richting Burgum ipv Veenwouden.
Vanmorgen rond 11:00 een groenige Passat Variant B3 op de parkeerplaats bij de Lidl in Drachten. Staat ook wel eens bij de Poiezs in Burgum. Vanmorgen ook nog een hele nette zwarte Passat Sedan B3 met twee oudere mensen op de Hillemawei in Burgem vlak bij de Blijenhof. Staat meestal binnen volgens mij. Zeer nette wagen. Waarschijnlijk eerste eigenaars. |
|
||||
|
||||
Zonet een mooie Brons/Goudkleurige Derby in Burgum. Nog even gezwaaid
|
||||
|
||||
volgens mij vanmorgen om 07.15 ongeveer Rick gespot met de Polo Classic bij Defensie/ Formido in Ypenburg. zag er erg netjes uit zeg.
ik was met de GTD we hebben even gezwaaid.
|
||||
|
||||
Vanmorgen om 8.30 net voorbij Zonzeel: grijze golf 1 op BBS met rood hart, zag em aan de andere kant, richting Hooipolder dus... ; )
|
||||
|
||||
Quote:
Bye bye zwaai zwaai !
|
||||
|
||||
vandaag op de a12 een oldscool golfje 2 gespot met verroeste motorkap en een boel logo's in de grill, en het leken wel chromen wielkoppen van mercedes ? of gewoon hele apperte chromen wieltjes...
Ik reed in me witte audi 80... duimpje omhoog |
|
||||
|
||||
Quote:
Deze denk ik, ik had 'm ook gespot in Oosterhout toen ik naar huis ging.. midden in Oosterhout. Draaide een stukkie voor je de weg op en reedt je toen tegemoed (rode mk4 op 19inch Mercedes). PoloNick op het forum geloof ik:
|
|||
|
|||
Vanmorgen rond 07:30 in Arnhem-zuid bij het gelredome,een goudkleurige golf 1 op BBS'en dacht ik.
Deze ging richting Pleybrug.
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, die was het. Mooie auto!
|
||||
|
||||
Mat groene mk2 bumper met chroome bies bbs rm en heel laaag, in haarlem
|
|
||||
|
||||
Martijn met z'n nieuwe Polo En ik kwam ook die super zuunige Golf 4 tegen met al die stickers enzo. |