|
||||
|
||||
Quote:
Persoonlijk vind ik de zwarte uitvoering mooier, maar suggesties zijn altijd welkom |
|
||||
|
||||
Zwart gespoten is in mijn opinie helemaal geen optie.....
|
||||
|
||||
Quote:
Zit er zelf ook wat over te twijfelen, aan de ene kant lijkt het me wel erg mooi staan, maar aan de andere kant raak je er denk ik snel op uitgekeken en helaas is het niet legaal. |
|
||||
|
||||
Een dezer dagen moet mijn handgreep van mijn achterklep opnieuw gespoten worden.
Gezien deze enigszins aangevreten is zit ik er aan te denken deze te vervangen. Nu heb ik al enkele polo's gezien met een slotloos exemplaar, maar kan deze niet terugvinden in ETKA. wie kan mij vertellen waar een slotloos exemplaar verkrijgbaar is. |
|
||||
|
||||
is dat niet gewoon deze?
6q6 827 565G "Greep voor wagens met centrale vergrendeling"
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zal hem inderdaad zijn ja, ik heb gekregen "6Q6 827 565 H" Nu ter zijne tijd het greepje laten spuiten Last edited by Ronin : 25-10-2017 at 18:54. |
|
||||
|
||||
Inmiddels heb ik de greep geplaatst.
Tot 3 maal toe is de auto bij de spuiter geweest, voordat het naar mijn zin was. Is er misschien iemand die weet of na kan gaan hoe ik mijn slotwerk functionerend krijg? Gezien ik mijn cilinderslot verwijderd heb kan ik een plaatje niet meer plaatsen welke achter aan het cilinderslot bevestigd zat welke zorgt voor het bedienen van de microschakelaars. Wat de achterlichten betreft ben ik er uit, de originelen blijven voorlopig mooi op hun plek |
|
|||
|
|||
Nice ride,
Heb bijna de zelfde alleen dan als automaat, Misschien kan jij me helpen .. Wou de zijpanelen vqan me duer er afhalen alleen krijg hem er niet af weet dat er schroeven aan de onderkant zitten daarna kom ik niet ver omdat miss. te voorzichtig ben.. wil namelijk andere boxen voor hebben bvd |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je, ben benieuwd naar de jouwe In je eigen thread heb ik een linkje geplaatst, daarmee moet het lukken. Waarom wil je de speakers vervangen? Deze zijn redelijk goed, tweeters zijn alleen wat minder. |
|
||||
|
||||
Zojuist de draagarmrubber vervangen.
Deze waren helemaal gaar, links was deze zowel onder als boven losgescheurd en rechts onder. Origineel zijn de rubber deels “open” ik heb ze vervangen door Audi A2 rubbers (8Z0 407 183), Deze zijn massief. Voor Na |
|
||||
|
||||
Toch maar besloten om andere koplampen te bestellen, dit omdat ik xenon in de originele koplampen heb zitten en redelijk wat tegenliggers hier last van hebben.
Het moesten angel eyes worden, omdat er niets ander te krijgen voor dit type polo. Ook een bijpassend setje zijknipperlichten bestelt. En dit alles is uitgevoerd in helder / zwart. De standaard gloeilampjes van de angel eyes ringen zal verwijderd worden, ook zal de bovenste ring (rondom xenon) uitgeschakeld blijven, om toch een beetje de oem look terug te krijgen. De koplampen worden op de xenon na voorzien van SMD verlichting van Benzinfabrik. Te zijner tijd volgen de foto’s als alles gemonteerd is. |
|
||||
|
||||
Deze week andere achterlichten binnengekregen. Ook is de dichte achtergreep te zien.
|
|
||||
|
||||
Inmiddels zitten de koplampen en de zijknipperlichten er alweer een tijdje in.
Ook heb ik een setje verdichte C2's aangeschaft, voor 6J achter 8J. |
|
|||
|
|||
Netjes!! Die draagarm rubbers waren bij mij ook zo..ik heb nu ook massief, maar dan van een ibiza cupra..kosten 25 euro ofzo. Zien er hetzelfde uit als die audi rubbers volgens mij!
|
|
||||
|
||||
Zo hee, die ziet er even strak uit!
Mooi wark Paul!
|
||||
|
||||
@FrankyPolo
Zal inderdaad wel hetzelfde zijn, al staan hier duidelijk alleen het audi logo en nummer op. @René Dankje, vind hem wel compleet zo denk ik Last edited by Ronin : 25-10-2017 at 18:55. |
|
|||
|
|||
De nieuwe velgen staan hem goed !
|
||||
|
||||
Quote:
Je moet in ieder geval beschikken over centrale deurvergrendeling, als ik mij niet vergis. Benodigdheden: 6Q6 827 565 H GRU Greep € 54,40 ex BTW 6Q6 827 601 F Houder € 30,10 ex BTW 6Q6 827 515 C Stangetje € 1,50 ex BTW 1J0 973 702 Stekker € 2,34 ex BTW De greep word gegrond geleverd, dus deze zul je nog op kleur moeten (laten) spuiten. Op deze manier bouw je het geheel origineel om. Er zijn ook andere opties, deze zijn te vinden op: www.polo9n.info Last edited by Ronin : 17-07-2010 at 15:59. |
|
||||
|
||||
mooie wagen ziet er netjes uit !
|