|
||||
|
||||
Quote:
Deze stond toch toevallig naast die witte auto met die "Plastice Ramen" of niet? We zagen nog dat je je kenteken aan het monteren was. Ik had die Tom & Jerry t-shirt aan . Weer een lid leren kennen. Leuke bak btw.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik daarvoor ook niet eigenlijk. Ik heb er niks aan, maar wil er toch wel graag eentje hebben. Al is het alleen voor de heb, of om de motor wat schoon te houden.
|
||||
|
||||
mooie auto's, jammer dat ik er niet bij kon zijn, stonden nog aardig wat 35i'tjes zo te zien.
iedereen loopt de zeiken over dat zandpad maar ik wil daar wel eens foto's van zien, en hadden ze daar niet al voor gewaarschuwd in het meetingaankondiging topic? @jettamk1'82, ik wist wel dat je een boer was maar moet je nou heel dat land omploegen???
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt, die stond daarnaast. Dat witte gevaarte is de race-bolide van Herm van Longstreet Engineering, vandaar dat ik er van uitging dat die van Ruud er ook bij hoorde. D'r stonden in dat gedeelte sowieso een heel deel dikke auto's, mooi afgewerkt, snel, apart, etc.
|
||||
|
||||
Quote:
Naderhand zijn ze met z'n vieren achter een auto gaan hangen surfen met een oud setje velgen dat ik nog bij me had.
|
||||
|
||||
Heren ik vond het zandpad meevallen,was gewoon rustig rijden en dan kwam het helemaal goed.
|
|
||||
|
||||
29 foto's van mij..
Big ass oldskool radio Op de Jan de Bouverie wagen van Oldscool Ivo, Tiki Respect wat een dikke kever.. Mayo was lekker..!! Heey die is van mij..!! Tsja.. Mooi bloempje.. Lekker hoor.. Prijsje Fotografen van de dag..! Gr Ronnie
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look. Last edited by De Limburger : 04-07-2010 at 20:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
daar had je dan ook alle ruimte voor vond het een leuke opzet,al die Rallye's kriskras binnen dat hekwerk...
|
||||
|
||||
Thanks Ronnie!
Michael
|
||||
|
||||
Quote:
Daar zit wat in. |
|
|||
|
|||
wat loopt die aaridg in de weg had dikke foto geweest van men 6 |
|
|||
|
|||
Ronnie nog bedankt, Respect voor je jetta mk1,
Hoop mischien tog elkaar vaker te zien denk tog wel dat je op Mivw aanwezig zal zijn tot dan, ga me tog een goede camera aanschaffen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja sorry. Ook ik zie liever dit. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
hey mensen,
wij vonden het een leuke en gezellige dag. het weer was goed lekker kleurtje gekregen. en de het zandpad viel ook wel best mee hoor. het ligt er gewoon een beetje aan hoe je rijdt. verder mogen er een paar dingen veranderd worden ja zo als ze al gemeld hebben hier. de wc waren wel het ergste voor een weekend meeting. het terrein was super. en een paar tips meenemen voor volgend jaar en het wordt weer een mooie meeting. groeten eddy en natuurlijke bedankt voor het prijsje best of interior. desnelders bedankt voor de foto:
Golf 2 GTI 16v edition Golf 2 GTI 8v edition Golf 1 Cabrio GLI Golf 1 1.1 ombouw naar 1.8 GLI Last edited by eddyvwone : 04-07-2010 at 21:10. |
|
|||
|
|||
nou wij ook thuis en mooie prijs voor best off rallye
te pakken vond het super gezelig wc,s kan ik niet over oordelen heb daar niks van gezien de mannelijke kant van b.i.v.w doen hun behoefte in het bos ja stof pad daar heb ik een rallye voor een weekeindje bbq en drinken voor 50euro duur bij de hoeren ben je het in 5minuten kwijt en niet half zo lol ervan en dan erbij denk dat ik voor 200euri op heb feestje was goud waard .... minpunten duitser met vuvuzelarsh maar probleem even verholpen........ alleen tafels waren beetje wankel en wakker worden met een aapje met trommel in je kop... jongens van organistatie super bedankt hebbben ons goed misdragen uhhhh vermaakt enja valt altijd wel iets te zeuren....vanaf de zijlijn voor de jongens onder ons probeer eerst zelf is wat te organiseren weetje wat er allemaal bij komt kijken ... petje af voor al die jongens die dit allemaal mogelijk maken tot volgend jaar
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
idd heerlijk kontje heb me daar bijna blind op gestaart
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Voor al dat gezeik over die vieze wc:
Neem gewoon je eigen wc mee