|
|||
|
|||
Volkswagen Jetta mk1 1982
Via deze weg wil ik mijn (origineel Nederlandse) Volkswagen Jetta mk1 (1.3 C) aanbieden.
Ik heb de auto van de eerste eigenaar gekocht. Auto heeft een grote beurt gehad, waarbij ook de distributieriem + waterpomp is vervangen. Apk tot oktober 2010. Auto is verlaagd d.m.v. een V-maxx schroefset (nog met anderhalf jaar garantie) en staat op originele stalen velgen met goede banden. Kmstand: 185.000. Nieuwe VDO speakers in de hoedenplank. Auto is hard, op een paar plekjes na in de wielkasten (minimaal) Enige minpunt: Auto ziet er qua lak niet meer heel mooi uit. De blank lak laat op enkele plaatsen los en er zit een grote kras op de zijkant. Vraagprijs: 650 euro Last edited by Drk : 05-07-2010 at 12:55. |
|
||||
|
||||
Hey DRK...
245 estate kopen met los turboblok ernaast??? succes met de verkoop van de jetta
|
|||
|
|||
Waar staat de wagen ? Evt. inruil ? Foto's van de schade en roestplek ?
|
|
||||
|
||||
Graag inderdaad wat meer foto's van de slechte plekken ! En evt. interesse in een MK3 ?
|
|||
|
|||
Ik zal z.s.m. meer foto's maken (hopelijk morgen).
Inruil niet mogelijk. Doe de auto weg, omdat ik weer toch weer graag een oude Volvo wil. |
|
||||
|
||||
HMMM matzwarte1979 245??? met turbo blok erbij en APK tot nov 2011??
|
|||
|
|||
jetta
vanwaar kom je ergens?
|
|
|||
|
|||
Omg. Eindhoven. Post dadelijk meer foto's.
|
|
|||
|
|||
Zojuist alles geupload via imageshack en een post getypt, mislukt er iets (safari en volksforum werken niet geweldig samen...)
Morgen post ik ze opnieuw. |
|
|||
|
|||
Kras LA:
Doffe lak kofferklep: Last edited by Drk : 22-01-2010 at 23:01. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Schopje. Heb de afgelopen 5 maanden met de Jetta gereden en van de week nog een Volvo aangeschaft. Drie auto's is teveel van het goede, de Jetta mag er nu dus echt uit.
Prijs is verlaagd naar 650 euro. |
|
|||
|
|||
Hey Dirk,
Ik neem hem met alle liefde van je over Had je ook al smsje gestuurd |
|
|||
|
|||
Mag dicht, verkocht.