|
||||
|
||||
kietelen van 1000cc derby motor
hoi,
zoals hierboven staat, mijn derby heeft een 1000cc motortje ik zou deze eigelijk een beetje meer pit willen geven.. heeft iemand hier leuke ideetjes voor? mvg |
|
||||
|
||||
kijk hier eens naar:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=65345
|
|||
|
|||
Setje motorcarbs erop
Gf nokkenas spaghetti spruitstuk Daar gaat die wel wat vlotter van rijden. Gr, Pim |
|
|||
|
|||
1.3gk erin hangen of een 1.6abu op motor carbs. Op t polo 86c forum staat nog een 1.6 te koop. 175 euro. Motor carbs erop en vlammen.
|
||||
|
||||
Quote:
die 1.6 abu ? is dat carbu? geeft dat zoveel verschil miss? mvg |
|
||||
|
||||
1.3GK is een GT motor met 75pk.
De 1.6 met motorcode ABU is een injectie uit latere polo ,en andere geloof ik, met ook 75pk en is makkelijk om te hangen helemaal als je er carb's op monteerd en dan krijg je weer meer pk's en koppel!
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 15:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
My bad, dat is ook zo! We hoeven je niks wijs te maken over polo, he Sjon
|
||||
|
||||
Quote:
maar dan staat er toch iets fout op mijn papieren? want op mijn papieren staat toch duidelijk 1000cc en het is geen classic dan ga ik morge toch eens kijken op mijn typeplaatje ikheb zo al op youtube filmpjes gezien van een derby die vlotjes 180 bolt.. ben ik stiekem toch beetje jaloers op niet dat ik zo snel zou rijden maar het is wel beter, dat je genoeg overschot hebt nl als je 120 rijd men een 1000cc (vb) op met zo'n zwaardere dat geeft toch een serieus verschilletje hé ps: heeft iemand enig idee wat zo'n carbutjes kosten? zijn die dan toch echt redelijk prestatiewinnend? |
|
||||
|
||||
Ik gok dat die derby op youtube geen standaard 1000cctje erin heeft liggen!
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 15:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad ik kom uit belgie. nu eerder hierboven stond vermeld van die carbu van 175 euro geeft deze veel verschil? mvg |
|
|||
|
|||
Quote:
in belgie zou ik er niet aan beginne wat dat zien ze en die 175euro is ver een 1.6 motor |
|
|||
|
|||
.
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 15:10. |
|
|||
|
|||
Quote:
tot ze je tege houden en vragen om je motorkap open te doen |
|
|||
|
|||
Gewoon een 1,3 er in leggen,valt ook niet op.
|
||||
|
||||
Quote:
als ze u tegenhouden en onder de motorkap kijken en zien dat het niet origineel is kunnen ze je mee naar de keuring nemen ja en op de keuring zeggen ze daar dan weer niks van |