|
|||
|
|||
USA spullen te koop Golf 3
Goededag,
Ik heb toch wat plannen gewijzigd en heb dus 2 USA onderdelen te koop. 1 : Een USA bekerhouder, voor onderin het grote vak in het dashboard. (voor de versnellingspook) Deze is nooit gemonteerd geweest, 1x gepast, maar vond het toch niks ( kwestie van smaak) 2 : USA VR6 lip. De Europese vond ik toch mooier. De lip heeft eronder gezeten. Hij is zo goed als nieuw, maar heeft toch minimale schaafwonden aan de onderkant. (duidelijke foto's hiervan kan ik maken) Beide onderdelen zijn origineel uit de USA. Bekerhouder http://img189.imageshack.us/img189/8639/1000229n.jpg Bekerhouder VR6 lip VR6 lip 1 VR6 lip 2 VR6 lip 3 VR6 lip 4 Vraagprijzen : Voor de bekerhouder had ik graag €40,- gehad. Voor de VR6 lip had ik graag €70,- gehad. Geinteresseerden kunnen een PB sturen. grt'z Last edited by Aruniq : 19-05-2010 at 13:14. |
|
|||
|
|||
wil je die bekerhouder opsturen voor 40 euri?
|
|
||||
|
||||
Wil niet zeuren maar bij de dealer is die zelfs goedkoper.
|
|
|||
|
|||
bedankt voor de tip
|
|
|||
|
|||
Dus ik naar de dealer, briefje mee met het vw-nummer.
die magazijnmedewerker in zijn computer kijken en begint hard te lachen. Is sinds 2008 niet meer verkrijgbaar, maar de prijs was inderdaad 12 euro. ex. De zoektocht gaat door.. |
|
|||
|
|||
nou ik heb er vorig jaar nog een nieuw besteld bij de dealer voor mijn golf. Ze staan ook vaker op ebay voor 20 euro incl. verzendkosten.
|