![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lijst nog niet aangepast?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, gave bak!!!!
|
|||
|
|||
![]() Bij deze wil ik laten weten dat de Rallye van Ruuds VW Shop ook naar een andere eigenaar is overgegaan.
Dus de LS-FX-25 is voortaan in mijn bezit. Een mooie, goede Rallye is altijd een wens van me geweest. Met de aanschaf van de Rallye heb ik een wens van me in vervulling laten gaan. De Rallye ziet er perfect uit. Ik heb bijna geen wensen meer over. Behalve................ - ombouw naar R32 (BUB); - bijbehorende Haldex conversie; - brembo's; - xenon. Maar eerst, genieten van een verschrikkelijk mooie auto. Last edited by MikePeters : 02-07-2010 at 03:47. |
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd, er staat een r32 motor te koop hier op het forum.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dus ik zag jouw rijden in de rallye op de noordbrabantlaan.. ![]() hij klonk goed.. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Thx, dat was ik inderdaad. Was jij diegene in de groene Polo? Ik moet alleen nog rustig rijden, want het blok is net gereviseerd. 3000 rpm max. |
|
|||
|
|||
![]() rallye nr 16 inmiddels ook in bezit
![]() heb er al een setje rs301 voor liggen alleen nog effe een schroefsetje op de kop tikke en dan plaats ik wel een andere foto ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd corne, de 1 raakt zijne kwijt en de andere die heeft er gewoon 2 .
![]() Veel plezier ermee.... |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die groenen polo is van een maatje, ik zat achterin en zag je golf al van ver aankomen... ![]() blijft leuk klinken zo,n frisse motor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
vanmiddag even mogen bewonderen. hele nette rallye ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hugo is nu even door zijn voorraad Rallye,s heen. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Binnenkort op NL kenteken, dan kan hij er ook tussen
![]()
![]() Last edited by VeeDubber : 28-11-2010 at 14:03. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik was op de meeting in well en had al idee dat er een andere eigenaar bij hoorde had alleen nog niet hier gelezen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
foto's ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ziet er wel netjes uit, maar zonder aanhanger opgehaald.
|
|||
|
|||
![]() alweer een blauwe .....
![]() zo zie je ze nooit en nu weet ik dat er volgend jaar zoizo een stuk of 3 hele dikke blauwe rond gaan rijden in nederland ![]() is ook gewoon voor mij de kleur op een rallye ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd ben het niet met veel dingen met jou eens ![]() ![]() waarom ben je niet met de trein gegaan ipv de boot de trein is denk goedkoper en sneller
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Idd gewoon rijden opgehaald,en ook niks geen gereedschap oid mee hoor, de Rallye heeft het gewoon dik 470 km's zonder enige problemen volgehouden ![]() en we zijn met de boot gegaan ipv de trein omdat de vrouw een beetje ''claustrofobisch'' is... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij dus mijn Golf Rallye,en is Nederland weer ééntje ''rijker''
![]() deze kan dus ook toegevoegd worden aan de lijst. Rallye nr: ?? Eigenaar: Guido Chassisnummer:nnb Motornummer: 1H?? Kenteken: nnb Kleur: Blau Perleffekt (LC5Z) Bijzonderheden: Geen |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
gefeliciteerd met de aankoop ZUIGERHOOFD ![]() ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold Last edited by bivw 16vg60 : 01-08-2010 at 17:58. |