|
|||
|
|||
modelbouw vw modellen
Hallo allemaal,
Ik ben sleurhut en ben helemaal gek van vw's. Vooral de oudere lucht en eerste watergekoelde. Heb oa een kever en een golf 2 gti 16v gemaakt (geheel zelf in eigen stijl naar een golf 2 gti cabrio omgebouwd) een t1 is in de maak op het moment. Op modelbrouwers.nl staan meer van mijn verslagen. Er is op dit moment ook een hot hatchback groepsbouw bezig. Ik doe mee met een mk1 gti van het merk fujimi. Helaas weet ik niet exact welke kleuren bepaalde dingen hebben en of het origineel door vw ook op de mk1 zat. fabrikanten van modeldozen maken soms wel eens onderdelen anders als dat ze horen te zijn. Omdat dit meer stevigheid toevoegt of de verhoudingen beter laat uitkomen. Zouden jullie mij met sommige vragen kunnen helpen? hij word helemaal origineel opgebouwd, ik zal wat foto's plaatsen van hoe het bouwproces in zijn werk gaat als daar behoefde aan is. ik heb alvast 2 vraagjes: -Welke kleur hebben de 4 leidingen die over de bodemplaat lopen en van welk materiaal zijn ze gemaakt? - Vlak na de motor zit bij het uitlaatsysteem een lange buis met ribbels en gaatjes erin. Hoe heet dit geval en waar dient het voor? ik zelf denk ik een vlamdover. Hier nog even 1 foto van hoe mijn kever eruit ziet (wacht op dit moment op 2 achterlichten van een mede forumlid, mijn eigen zijn beschadigt door agressieve verf. alvast bedankt! sleurhut |