|
|||
|
|||
Versnellingpook gaat niet in een keer in z’n 1
Versnellingpook gaat niet in een keer in z’n 1 moet m eerst richting achteruit in drukken
Dan pas krijg hem in z;n een Heeft iemand dit wel eens gehad ? |
|
||||
|
||||
ja,
lag bij mij aan de schakelstangen. er zitten vlak achter de bak een paar stangetjes die kan je wat stellen.
|
|||
|
|||
is dit ook als je stil staat of alleen als de auto loopt?
als het ook is als de auto loopt ligt het aan je schakel stangen |
|
|||
|
|||
als ik voor het stoplicht stil sta en ik wil naar zijn 1 dan gaat het niet.
doe ik het zo als het hoort dan komt hij in z'n 2 maar druk er een beetje op richting achteruit dan pakt hij wel. Volgens mij zit in alle auto's beveiliging dat je niet naar 1 gaat als de auto rijdt. |
|
|||
|
|||
Onder de auto op de schakelstang die van je versnellingspook af loopt zitten spiebaantjes met een stang er om heen en daar weer een klem om, daar mee kun je je versnellingen mee stellen
daar is bij jou wat mis! die kun je losdraaien met steek 13 of ratel
|
|||
|
|||
er zit op de schakelstang een rubber bol die kan er wel een af zijn die valt in een vierkant huisje vd bak bij ee golf 1 1.1 had er zelf ook last van
|
|
||||
|
||||
ff afstellen
|
|
|||
|
|||
Rivisie setje plaatsen en afstellen
|
|
|||
|
|||
Om wat voor auto gaat het hier eigenlijk?????
|
|
||||
|
||||
Staat in het Golf en Jetta MK1 topic, dus neem aan een van deze twee. En dit probleem heb ik ook ongeveer gehad en het lag toen aan de schakelstangetjes die versleten waren. Zo'n setje kost 20 Euro bij onze sponsors, dus daar kun je je geen bult aan vallen.
|
|||
|
|||
Quote:
Denk om een diesel met 020 bak! |
|
||||
|
||||
Nieuw setje schakelstangen monteren, en onder de versnellingspook zitten 2 ronde plastic busjes, in het gedeelte waar die zwarte hoes onder de auto zit.. die zijn ook altijd ruim, die ruimte in die busjes zorgt ervoor dat je niet genoeg 'slag' hebt om de pook naar links en naar rechts te bewegen. 100x gedaan, als je wilt weten hoe en wat, heb nog een mechanisme van een scirocco los liggen, kan ik zo ff foto'tje schieten voor je..
|