|
||||
|
||||
Zaterdagochtend in Breda bij de Action / Lunetstraat deze kever:
|
|
||||
|
||||
Quote:
die jetta was was ik weer, had jou dit keer niet gezien. die corrado had een blauw linker voor scherm en was goed aan het stampen. kwam hem vandaag weet tegen op de veilingroute |
|
||||
|
||||
jah die vr6 is een ''bekende'' van me hij trapt het ding af en vernachelt zijn hele auto schade had die na een paar dagen al gerede.. zat idd ook niet in de golf maar reed in de astra van mijn vader
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
ging die 88 mph? |
|
||||
|
||||
Quote:
Die kom ik door de weeks regelmatig tegen op de zuidelijke rondweg, net na 17.30...
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij nog niet eens 8mph. Flux capacitor stond ook niet aan geloof ik, ik zag in ieder geval niks knipperen.
|
||||
|
||||
Gister gespot op de afsluitdijk rond 22:00 een zilvergrijze golf 1 met volgens mij zwarte ducktape op de achterklep.
|
||||
|
||||
Zwarte MK5 Golf met BBS LM op Oudenoord in Utrecht gespot, rond 11:00
|
|
|||
|
|||
Gistermiddag rond 4 uur tankstation Shell Hazeldonk:Golf 2 Golf 1
|
|
||||
|
||||
Erik van Bilsen zien rijden zondag bij Panheel, zag er zekerrrr netjes oet)
|
|
||||
|
||||
Afgelopen zaterdagmiddag in Garijp, een naadstrakke K70!!
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zojuist op de maasbrug in Roermond: een wit/rode T1 of T2, zag hem pas toen hij mij net passeerde dus zag alleen de achterkant nog.
Erik. |
|
||||
|
||||
volgens mij zag ik zondag de rallye van ruud als dat mogelijk is? {noordbrabantlaan}
ruud zat er zelf niet in maar een kale gast {sticker van RuudsVWshop zat op de zijraam.. |
|
|||
|
|||
Vanmiddag voor me op de snelweg richting Heerenveen
53-LDS-4 Brandstof Diesel Aantal cilinders 12 Cilinderinhoud 5934 cm3 Vermogen 368 kW |
|
||||
|
||||
de auto van een vader van een kameraad van mij v12 diesel q7
|
|||
|
|||
Quote:
Heeft je kameraad meerdere vaders dan |
|
|||
|
|||
vanmiddag buitenpost. ebut in zijn blauwe lage golf 2, je groete me nog thv de rabo bank
|
|
||||
|
||||
gisteren ochtend 07.30 een creme/ roze(rood) T1 vanuit het westland in de richting van Rotterdam, ter hoogte van Maassluis op de A20.
zag er heel dik uit kenteken kon ik niet zien ivm de vangrail. ook die ochtend om 07.10 ofzo achter (boven) het station Schiedam een Debry zilver met BBS wielen.