|
||||
|
||||
Heb je wel goed geschud?
Ps. Ik had je nog een PM gestuurd, niet meer gelezen? |
|
||||
|
||||
Heb in Dobbel Wobber gekeken, en kan daar in het kleuren-lijstje geen andere kleur van L90E vinden. Heb de kleur zelf ook, en het is inderdaad geen heel erg wit-wit... beetje crèmig... soort van...
|
|||
|
|||
Had ik met mijn alpinwitte Jetta ook, lak uit de spuitbus waar ik mijn wielen toen mee heb gespoten was veel geler dan de auto...
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk een verkeerde tint?
Toen ik delen van mijn Golf liet overspuiten waren er verschillende tinten van mijn kleur LC4V. Het was even uitzoeken welke klopte bij de daadwerkelijke kleur.
|
||||
|
||||
Kleurcode
Hallo Allemaal,
Ik heb een Golf 1 wit, ook wel Alpine Weiss genaamd. I k wil hier graag een lakstift voor halen om wat puntjes bij te tippen en her en der kleine roestplekjes weg te halen en weer goed maken. Mijn vraag is wat is de kleurcode van Alpine Weiss, weet iemand dat misschien? gr joy hij mag dicht heb t al gevonden Alpine White L90E gr Last edited by Joy_Goessens : 07-04-2010 at 13:24. Reason: gevonden |
|
|||
|
|||
Chrome Yellow Raadsel
Het gaat om op de kleur Chrome Yellow, wie weet de kleurcode er van.
Begin een beetje in de war te raken van sommige antwoorden op het web. "Chrome Yellow is marino Yellow dus L20A" of "Chrome yellow was in gebruik tot 1977 met de kleurcode L20A, daarna werd het L21A." hier is het bewijs dat het ooit L20A geweest is maar wat is het nu... ? Kan iemand onderbouwen als nu Chrome Yellow werkelijk L21A is Mvg Marcel Last edited by marcel #2 : 06-05-2010 at 19:02. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik wil jullie bedanken voor jullie reacties , maar eerlijk gezegd ben ik er niets wijzer op geworden
|
|
||||
|
||||
kijk anders eens op je kofferbak sticker, of is je auto nu niet die kleur?
anders: http://www.motip.nl/?page=26&mid=0 en op bouwjaar zoeken. L20A is marinogelb.
Scratch the surface! -Golf 2 '841.9TDI Last edited by joostvw : 09-05-2010 at 14:54. |
|
||||
|
||||
ik vind alleen marinogelb op l20a,l21a vind ik nergens terug?
|
|||
|
|||
Volgens mij heb ik het antwoord gevonden...
Marino Yellow is Europees en Chrome yellow word in de Usa gebruikt maar worden beide kleuren met de zelfde code aangegeven als L20A.. ondanks het twee verschillende kleuren zijn .. Nu moet ik graven op amerikaanse site om er achter te komen wat nou chrome yellow is Me auto is nu panama bruin l12a maar bedankt voor je link Quote:
|
|
|||
|
|||
weet iemand de kleurcode van mn corrado g60??
Hallo
Ik heb een corrado g60 gekocht. maar ik weet de kleurcode niet... weet iemand toevallig de kleurcode van mn corrado? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Als ik zo kijk zou ik zeggen:
lc6v green pearl effect. Welkom trouwens!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
jup helemaal mee eens LC6V, dezelfde kleur als de mijne.
|
|||
|
|||
Geen sticker meer in de achterklep bij het reservewiel in de buurt? of ook vaak te vinden in het onderhoudsboekje...
maar inderdaad lijkt sterk op LC6V
|
||||
|
||||
orginele kleur ?
weet iemand of dit een orginele vag kleur is ?
en zo ja welke ? http://cgi.ebay.de/Audi-50-/2706021...8a#ht_500wt_947 lijkt me wel wat voor op me polo |
|
||||
|
||||
Weet het niet zeker, maar ik gok van niet !
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
link doet niets
|