|
||||
|
||||
oh oh oh.... blijft een enorm mooi bak.
|
|
||||
|
||||
idd een hele sjieke auto
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
juist samen met ron miche de phaeton aan de vagcom gehangen, vanvoor nog 15 mm laten zakken en achter heb ik dan nog een spoorverbreder van 15 mm gestoken, ligt een heel pak beter nu..
|
|
||||
|
||||
Foto van die 748/916 aub?
|
|||
|
|||
Quote:
hier mijn duc 996.. staat te koop trouwens |
|
||||
|
||||
Amai, 996 zelfs, dat kon ik niet zien
Prachtig! Maar iets buiten budget vrees ik Blijf het bloedmooie fietsen vinden die 916 serie en z'n jongere zusjes. Ik zie ze zelfs liever dan het nieuwere spul.
|
|||
|
|||
Quote:
thx hij gaat weg omdat ik een duc hypermotard wil, beetje meer speelgoed met deze rij ik veel te hard |
|
||||
|
||||
Ik ken het, daarom is mijn SS weg en rijd ik nu SM - maar dan wel tweetakt voor het freak effect
Sorry voor het topicvervuilen!
|
|||
|
|||
@ stijn, ook leuk speelgoed ja.. ;-)
|
|
|||
|
|||
nog eens een update, lang geleden... 22" velgen zijn verkocht en nu wou ik een nieuwe set 22" gaan halen, zou deze willen steken..
|
|
|||
|
|||
juist telefoon gekregen dat de velgen op stock zijn, woensdag zou ik ze al hebben .. ideaal want moet zaterdag ne trouw rijden
|
|
||||
|
||||
Fantastische wielen, gaat op zeker heel goed staan onder dit schip!
|
||||
|
||||
Dik Davy!
Zijn weer Kahn replica velgen toch? Bij welke zaak koop je die?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Quote:
Thx,ik heb de replica gekocht ja.. die andere die ik had waren ook replica echte kahn velgen zijn nog al prijzig.. Ik haal mijn velgen altijd bij Ludo Vleegen in bocholt |
|
|||
|
|||
velgen liggen er onder en van voor een dikke cm gezakt, ik vind het geslaagd allesinds...
niet de beste foto's maar hier al een idee.. |
|
||||
|
||||
ik vond je vorige wielen way vetter.....dit oogt zo simpel,maar das mijn idee.
|
||||
|
||||
Ik vind dit toch wel stukken vetter staan ondanks dat het type velg eenvoudiger is
|
||||
|
||||
Dit is echt veeeeel beter!
Die vorige velgen vond ik afschuwelijk lelijke ondingen, pasten totaal niet bij de auto. Had niet verwacht dat deze veel beter zouden staan, na het zien van de foto van de losse velg, maar op de auto is het wel heeel erg vet!
|
||||
|
||||
nice!
|