|
|||
|
|||
Type 181 bij domeinen
Ziet er zo op het oog leuk uit moet ik zeggen
http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz...&meerfotos=9910 En deze staat er ook nog bij http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz...&meerfotos=9933 Last edited by Renegade : 17-06-2010 at 00:22. |
|
|||
|
|||
Staat ook een dikke kevert bij, alles is alleen al gegunt
|
|
|||
|
|||
niet dat ik intresse heb maar wat betekend dat?
|
|
||||
|
||||
Dat het al verkocht is aan de hoogste bieder.
|
|||
|
|||
ok duidelijk
|
|
||||
|
||||
die eerste staat/stond in Bleiswijk... heb hem van de week ook gespot.. tussen een hele rits klassieke merc's
|
|||
|
|||
Is dat een Domeinen-kantoor Tjaap?
|
|
||||
|
||||
Nee, domeinen zit in soesterberg, punt.
sommige voertuigen/vaartuigen/spullen staan op een andere locatie. Zoals de 2 LCVP's die zijn verkocht, die lagen hier bij mijn baas in t bassin
|
|||
|
|||
Quote:
Het was maar een vraag |
|
||||
|
||||
Quote:
Het was maar een antwoord
|
||||
|
||||
Quote:
fout, de legerdump afdeling van de domeinen zit in Soest. Er zijn veel meer locaties in NL voor de opslag en veiling van andere zaken zoals auto's en jachten die door beslaglegging in handen van het rijk zijn gekomen. Dus als antwoord op de vraag van Melly. Ja dat is een locatie/kantoor van de domeinen.
|
||||
|
||||
Quote:
Punt.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hmm, vangrail rechts, daarnaast nog asfalt... waren er toevallig heel veel spookrijders die dag?
|
|||
|
|||
Quote:
Tjaap heeft gelijk vroeger waren er op 6 lokaties veilingen..... Nu alles veel op particulieren gericht is hebben ze alleen Soesterberg als velinglokatie gekozen... Het is een groot commercieel circus geworden..... Patatwagen nog ff en er staat een draaimolen voor de kids..... Vroeger mocht je niet eens kinderen meenemen... De prijzen reizen nu ook de pan uit omdat veel paticulieren maar wat bieden zonder rekening te houden met opgeld en BTW... Jammer vroeger mocht je alleen bieden als je een KvK nummer had..... |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is de ventweg. Tjaap reed op de hoofdrijbaan.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Wie weet wat er met de niet gegunde auto's gebeurt?
|
|
||||
|
||||
Quote:
die komen binnenkort weer te koop
|
|||
|
|||
Wel?
Want ik volg het iedere maand, maar heb telkens geen tijd om daar te gaan kijken. Interessante auto's die niet gegund zijn heb ik nog niet een keer terug zien keren... helaas! |