|
||||
|
||||
Beautiful Budel 2010 18-19-20 juni
Zo! vandaag de dag waar we al zo lang naar uitkijken!
Hier vast een topic voor de mooie foto's en natuurlijk de spannende verhalen.
|
|||
|
|||
hoop dat jullie het droog houden ..veel plesier daar
|
|
|||
|
|||
jammer ik zou heen maar helaas iets tussen gekomen.
hoop voor jullie mooi weer. |
|
|||
|
|||
Gister avond even geweest
SUPERVET GEWOON! |
|
||||
|
||||
idd echt vet !
www.dubclub-online.nl Last edited by hajee : 19-06-2010 at 17:15. |
|
||||
|
||||
Ik kon helaas maar één nacht blijven, maar het was weer über Op de heenreis samen met de Bugpeople nog een file veroorzaakt bij knooppunt Leenderheide, Dennis stond met een kapotte poulie en heel de vluchtstrook vol met lage kevers, een passat met een vette fiets op de vouwwagen en een golf was schijnbaar best interessant Aangezien ik de enigste was zonder aanhanger of kever heb ik hem naar Budel gesleept.
Daar aangekomen eerst Ralf's stand (Qustoms) opgebouwd en toen naar de camping. Om 5 uur was er dus al geen plaats meer te vinden, dus thnx to Leon voor het creëren van een plaatsje voor de vouwwagen Na het opzetten heerlijk gebarbequed, biertjes gedronken, rondjes gereden met Jens z'n 58-er en met de airride fiets gecruisd Vanmorgen de spullen bij Ralf klaargelegd en achter de stand gezien dat het best druk was, ondanks af en toe een fikse bui. Helaas geen foto's gemaakt, was te gezellig denk Grz Niels
|
||||
|
||||
Helaas dit jaar weer niet.. maar ik hoop dat volgend jaar heen kan met het zwarte apparaat!
Maar uuuhm... |
|
||||
|
||||
Errug mooi weer Budel...
alleen veel bodem schrapen met de 60er daar.. hier een kleine inpressie van hoe m,n kever er bij lag in het gras meer foto,s van Budel op: www.retro-cruisers.com
|
||||
|
||||
Vandaag ook afgereisd naar Budel.
Sfeertje was weer erg relax! gelukkig hebben we het droog gehouden, maar een zonnetje erbij had het helemaal afgemaakt. Nog voor weinig geld een "pope nose" kunnen scoren, dus mijn dag was goed! Kleine foto inpressie, de rest volgd z.s.m. op: www.VWTeamArnhem.com
|
||||
|
||||
Was weer een geslaagd weekend! Jammer genoeg wel erg koud.
|
||||
|
||||
Quote:
een watte???
|
||||
|
||||
Quote:
Kenteken verlichting op een w-klep Michael
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sweet Mother Of Jesus! Meer info/fotos? |
|
||||
|
||||
GVD wat een vette pics allemaal....!!
|
||||
|
||||
heel erg ruig....volgend jaar ook maar eens afreizen denk.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|