|
||||
|
||||
Quote:
NATUURLIJK moet hij wel op zijn laagst, hij was al lekker laag maar achter is hij nu lager dan voor. achter omhoog kan natuurlijk niet
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
wat heb je nu dan?
dropped spindels is ook mogelijk, dan kan je maximaal laag icm een adjuster, maar kost je wel 450,- |
|
||||
|
||||
Quote:
nu mis ik een paar strips (torsie strips) en ik heb lage smart bandjes, gisteren heb ik een gebruikte as kompleet met ori spindels gekocht, hier ga ik flink mee knutsellen. komt goed
If some is good and more is better, then too much should be just about right! O/NN #125 www.fast-air.skynetblogs.be |
|
||||
|
||||
@tarzan.... even "search"functie gebruiken!
|
|
||||
|
||||
Leuk zo'n sticky thread...........
Waar zijn die foto's???!!!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Idd jammer dat de foto's weg zijn.... |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ik heb de foto's in de beginpost maar gefixt
|
|
||||
|
||||
Miss dat ik 't nog nodig ga hebben... Ben me alvast aan 't inlezen op 't luchtgekoelde area. |
|
||||
|
||||
Is dit nu de enige manier om een T2 te verlagen?
Is er makkelijk aan 2de hands voorassen te komen? En wat kost zo'n geintje (het laswerk) ongeveer?
|
||||
|
||||
Nee, een Foksy is één manier .. je hebt ook nog rasterplaatjes en die kun je nog uitbreiden met dropped spindels.
Op het VCT2 forum (nu ff down) staat een 53 pagina's tellend topic over de voor's en na's van Foky's/rasterplaatjes en dropped spindels. Ik hoop dat dat topic weer on line komt .. kga niet wéér 53 pagina's aan dit onderwerp besteden/voltypen Remon, kom anders eens een keertje buurten, dan leg ik het je uit.
|
||||
|
||||
Die afspraak staat dan iig want ik leer meer van zien en voelen dan lezen. Nu nog een T2a...hahahaha.
Zaterdag kijkers voor de BMW......rapapa Back on topic. ps VCT2 zit ik ook op en in spanning te wachten wanneer de boel weer online is. ps heb overigens zitten genieten van je vakantieverslagje.
Groeten, Remon. Last edited by Remon M535i : 17-06-2010 at 19:34. |