|
||||
|
||||
Milestone of Atlanta
Ik heb mijn oog op deze golf laten vallen http://link.marktplaats.nl/351208448
Is dit nou een Milestone of niet? Het rare is dat deze geen electrische ramen heeft, er zit zo'n lelijk zwart rood stuur in. Hoe kun je zien welke uitvoering het is (Atlanta etc) staat dat ergens op het kenteken? Grt
|
||||
|
||||
Dit is een Milestone Sport.
Volgens mij horen er ook matten in te liggen met een rode bies erom. Die rode bies vind je tevens terug in de pookknop en het stuur, indien niet versleten Ook horen die BBS-velgen er origineel onder bij een Milestone Sport i.c.m. die lijstenset. Een gewone Milestone heeft die lijstenset niet en heeft wieldoppen. De uitvoering staat niet op het kenteken. Een atlanta heeft dezelfde kuipstoelen, maar dan een andere kleur. Last edited by Marcus BBS : 16-06-2010 at 10:51. |
|
||||
|
||||
Atlanta sport heeft als bekleding hele kleine groene, paarse en blauwe streepjes/sliertjes op zwarte ondergrond, groene rand rond de matten en groen aan de pook met een logotje dr van. En zilvere tellerplaten. Volgens mij alleen standaard met stuurbekrachtiging, mee gespoten bumpers met witte pinkers en donkere achterlichten.
Staat geloof ik ook op gewoon 14 inch staal.
|
||||
|
||||
Mijn Atlanta heeft 14" Orlando licht metalen velgen, meegespoten bumpers en spiegels.
Overigens geen matten met rand, geen zilveren tellerplaten en ook geen stiksels,, Vanuitgaande dat dit dus aan atlanta is:P |
|
||||
|
||||
Volgens mij heeft Remy dus ook een standaard Atlanta, en niet de omschreven Atlanta Sport (die de extra's wel heeft)
|
|
||||
|
||||
Nee dat is dan denk een Orlando edition
Dit is een Atlanta Edition: (gejat uit verkoop topic) http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=67931
|
||||
|
||||
Die diesel heeft wel de stiksels, maar geen H1 koplampen (apart grootlicht) en geen LM, electrische ramen en spiegels...
In nederland is toch alleen de Atlanta sport geleverd? |
|
||||
|
||||
Ik heb er twee van die dingen , de ene is dus een milestone sport,en de andere een Atlanta sport .
En het mooie is ,beide zijn gelijk kwauitvoering , alleen heeft de ene geen elect ramen ,maar wel Clima . En de ander heeft wel elect ramen , maar geen airco . Ze hebben wel allebei de lijstenset , en de zelfde bekleding , en rode stiksels , zelfs heeft er één het zwart/rode stuur (wat toen een dure optie was!) Kortom , het word onder verschillende namen genoemd , maar komt op hetzelfde neer. Voor zover ik weet is mijn zwarte toen nieuw verkocht onder de naam Atlanta sport . Maar ze waren ook in verschillende uitvoeringen kwa optie's te koop .
|
||||
|
||||
Quote:
Wel een mooie Golf 3 moet ik zeggen. De exemplaren in deze kleur zien er vaak nog goed uit. Heb je hem al 'live' bekeken?
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, ik heb hem nog niet live gezien, morgen denk ik. Je ziet door de bomen het bos niet meer met die uitvoeringen, veel Milestone's hebben een verstelbaar stuur, deze dan weer niet. Ik heb meer foto's van de binnenkant van deze groene gehad, heb er nog niet veel gezien die er zo netjes uitzien van binnen. Zal wat foto's posten
BMW E30 325i Golf 7 highline business R Last edited by Mk1driver : 18-06-2010 at 16:33. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Het interieur oogt fris moet ik zeggen
Aan het stuur (leder en rode handgrepen), de pookknop (leder) en de bekleding te zien, is het een Milestone Sport. Heb zelf ook naar een dergelijk exemplaar gezocht, met de 1.6 Liter 100 pk motor, maar ben uiteindelijk gevallen voor een GL uitvoering met een 2,0 Liter 115 pk motor en deze rijdt echt heerlijk. Ik denk dat deze auto zeker wel de moeite waard is om hem live te gaan bekijken.
|
||||
|
||||
Die uitvoeringen zijn idd beetje verwarrend,, want hier geen electrische ramen en spiegels.
En de asbak is foetsie |
|
||||
|
||||
Ach die asbak is overheen te komen, zou er wel electrische ramen in willen, moet op de sloop wel te vinden zijn evenals een asbak
|
||||
|
||||
Zo heeft mijn groene geen verstelbaar stuur ,maar de zwarte wel weer , zo zie je dat er veel verschillende optie's verkrijgbaar waren , en zo'n stuur heb ik ook in de groene !
|
||||
|
||||
Ik lees overal dat ze zoveel toeren maken op de snelweg, bij 120 km/h 4000 toeren, klopt dat? Heb niet zo'n zin in een zenuwachtig ding...
|
||||
|
||||
Zal eens voor je kijken ,onze groene heeft ook zo'n 1,6 100 pk motor , heb alleen geen idee hoeveel toeren hij maakt bij 120km/h .
Heb nu niet echt het gevoel dat hij zenuwachtig is , vind m wel lekker soepel rijden eigenlijk
|
||||
|
||||
Als je wil doen graag