|
||||
|
||||
Helaas deze meeting moeten missen, had gisteren een vrijgezellenfeestje dus was niet echt verantwoord om vanmorgen in de auto te stappen
Stond mooi spul tussen zo te zien Quote:
Doet het nu wel |
|
||||
|
||||
Quote:
Ook belangrijk Verhuizing gaat goed dus neem ik aan?
|
||||
|
||||
Ook ik ben vandaag heen geweest,uiteraard met een Scirocco.
De meeting was gewoon GOED,geen gemaar,Gewoon goed. Organisatie bedankt!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was zeker net toen je mij inhaalde, want toen ging je ook in 1 keer weer helemaal naar recht toe de parkeerplaats bij het tankstation op.
|
||||
|
||||
Was een mooie opgezette meeting mannen...Jullie verdienen weer een dikke pluim.
Dit jaar helaas niet in m´n eigen auto maar met de Wilfred in de kever, volgend jaar zeker weer met m´n eigen einzer aanwezig.
|
|||
|
|||
Quote:
bekende woorden .... een punt van aandacht Quote:
zijn bekende woorden van onze werkgever Piet ... Dikkie weet wat ik bedoel ... wat jij proeft weet ik niet wat ik wel proef was . Het was geen Burgum de sfeer van Burgum . Gevoel . Het had wat opgezet door liefhebbers. Leeuwarden was goed geregeld . Niks mis mee ! ! Maar er miste iets . en dan bedoel ik niet het stof zeg alleen dit er maar mee . Hoop niet dat het comerceel gaat worden . Die smaak had ik . En meer met mij . Als je de andere fora leest Last edited by Alberto : 14-06-2010 at 08:09. |
|
||||
|
||||
Quote:
wij van V.A.G fryslan en Auto Bourguignon vinden het jammer dat JIJ er zo overdenk commercieel zal het niet worden, we hebben gebruik mogen maken van hun showroom en de omliggende lokatie verder stonden zij er buiten. erg jammer dat jij er zo overdenkt doe je best met vw-speed om dit te overtreffen. nogmaals voor de andere bezoekers, BEDANKT voor jullie aanwezigheid!! m.vr.gr V.A.G Fryslan en Auto Bourguignon |
|
||||
|
||||
Quote:
x2 edwin, wilde dit ook net opschrijven |
|
|||
|
|||
nee edwin dan lees je het verkeerd .
Niet ik denk er zo over . Maar meer mensen . Hebben dat gevoel laat ik dan de enige zijn op dit forum die durft te zeggen dat Burgum gewoon meer leefde dan leeuwarden . En met vw speed wil en kan ik dit niet over treffen . Vw speed heeft hier niks mee nodig post het onder mijn naam en is nogmaals niet alleen maar mijn gevoel en als je goed leest , geen enkel punt krietiek op vag fryslan dat was dik voor elkaar . En de hulp van de monteur na afloop was 200 % en lees het aub niet negatief . Last edited by Alberto : 14-06-2010 at 09:32. |
|
|||
|
|||
Dit is de eerste keer op een nieuwe lokatie
dus is voor iedereen nieuw!??! Snap dus niet dat sommigen zich nu al druk maken over van alles. Denk dat de organisatie zelf ook wel ziet waar de verbeterpunten liggen dus dat zal vanzelf wel goed komen... Bergum en dit zijn niet te vergelijken, zijn 2 totaal verschillende dingen. Dorpsfeest in Hallum en subwoofesr zijn iig. geen goede combinatie
|
||||
|
||||
Vond het ook een zeer geslaagde meeting en denk dat het kan groeien tot een zeer grote en geslaagde blijvende meeting in het noorden...... lokatie was super en ook dikke auto's binnen en buiten........ het had wel wat weg van de Pon meeting van vroeger...
Dikke pluim voor de organisatie...... bijna aan alles was gedacht... Genoeg eten en drinken - leuke dingen voor de kids - genoeg parkeer plek - alles goed voor elkaar....... Hoop dat het volgend jaar weer is........ Heb ook nog wat foto's gemaakt zal er een paar op men blog zetten...... Gr Joossie.... vw outlaws
|
||||
|
||||
Zondag 13 juni met de club naar Leeuwarden afgereisd waar Vag fryslan hun jaarlijks terugkerende vag meeting hadden.
Dit jaar dus op een nieuwe locatie bij de vw/audi dealer in Leeuwarden. Was weer uitstekend geregeld,veel mooie auto's gezien,eten was dik voor elkaar en het weer zat ook mee. Hieronder een kleine impressie van deze dag. Meer foto's staan op www.vwteampg.nl Mvg VWteamPG crew. |
|
|||
|
|||
Hulde voor de organisatie! We hebben ons goed vermaakt gisteren.
Volgend jaar zullen we er zeker weer bij zijn!
|
||||
|
||||
Quote:
Wij proeven hier een super meet VAG Fryslân........Een begrip in de dikke van Dalen
|
||||
|
||||
hmm nice!
KCN standje kwestie van zelfbevlekking vanuit een andere hoek ach, je beleeft het bij de VAG nou verder geen teentjes trapperij jonges, was een leuk teffen, goede organisatie. En voor diegene die tegen Mars heeft gezegt dat hij een op moet houden met die kutherrie chapeau, stelletje muziekverkrachters.
|
||||
|
||||
Ik wil de organisatie bedanken voor de gastvrijheid en de gezelligheid.
Top voor elkaar. Het drinken en eten was super. De prijs uitreiking...was lachen. Volgend jaar ben ik weer aanwezig. Alberto...bedankt voor de mooie foto. |
|
|||
|
|||
graag gedaan Theo
|
|
|||
|
|||
toppie dag gehad !!
dikke pluim voor de organisatie !! dit jaar was ik in de golf 1 samen met richard dit omdat mij corrado er afgelopen vrijdag mee op hield maar volgend jaar zeker weer en dan met mijn corrado 2.0 16V oant sjen ! |
|
||||
|
||||
Er is niemand die zegt dat het geen goede meeting was, alleen dat de sfeer het niet haalde bij Burgum.
Ja, het is een nieuwe locatie en opzet, maar de trouwe VAG Fryslân meeting bezoeker gaat toch vergelijken, dat hou je gewoon. Je kan dat zien zoals je wil, maar je kan er niet omheen. Je kan bij de pakken neer gaan zitten en denken dat je meeting gefaald heeft, maar je kan het je ook aan laten sporen om er volgende keer nóg een vettere meeting van te maken dan dat het al was.
|
||||
|
||||
Maar de HAMBURGERS waren weer heerlijk of niet ALBERTO
Heb mij best vermaakt jongens Was weer GOED geregeld Top Locatie, Showroom stond vol met dikke bakken Super getroffen met het weer. Ik zeg .. TOP DAG GEHAD Gr Siep |