|
||||
|
||||
Quote:
Nee is allemaal geen probleem, Ook bij de huisjes en in de buurt van de huisjes is meer als voldoende parkeergelegenheid. |
|
||||
|
||||
oow dan is het prima dan hoeven we ons daar geen zorgen over te maken Nu nog even wachten op de inschrijving en dan kunnen we boeken
|
|
||||
|
||||
Thijs
Via de site kan je een pre-reservering doen. http://www.vwfanatics.nl/index.php?page=show_weekend Als de boeking is vrijgegeven krijg je als eerst de mogelijkheid.
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, ga zeker proberen erbij te zijn dit jaar
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als alles goed gaat heb ik mijn golf dan net terug van HTT. Dus ga proberen om dan voor het eerst in jaren weer eens me hem naar een meeting te rijden.
|
|
||||
|
||||
Zin in! Samen met MIVW een Nederlands hoogtepuntje op de meetingagenda!
|
|
||||
|
||||
wij boeken op zeker 1 of 2 bungalow(s)! Gezellig pre-party op de zaterdagavond!
en misschien aan het einde van de middag op zaterdag in de buurt wat leuks doen met een aantal auto's of zo... een soort van GTG ( Get-To-Gether )? Lijkt mij wel lachen!
|
||||
|
||||
Genoeg mooie plaatsen in de buurt
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat een leuk idee! Daar gaan we zeker wat mee doen. Thanks!
|
|||
|
|||
Zijn hier ook zeker bij !!
Als het goed is heeft Bob al een reservering gedaan voor een huisje. Ook al is het voor ons maar 20 min rijden. Huisje is veel mooier dan op de dag zelf aankomen (vind ik)
|
||||
|
||||
Jack, doen jullie ook mee met die GTG? Lijkt me leuk om de dag ervoor laat in de middag ergens te treffen.
|
|||
|
|||
Was is de bedoeling van een GTG dan?
Ergens in de buurt of gewoon op het park zelf? Kleine minimeet ofzo?!
|
||||
|
||||
een kleine minimeet ergens in de buurt, ik ga wel ff op zoek naar een leuk plekkie. Gezellig ff ouwehoeren en de auto's mee.
Lachen man! En daarna gezellig bieren in het bungalowpark!
|
|||
|
|||
Ow oké,
dat gedeelte van de drank miste ik al
|
||||
|
||||
@dr bob en cor
wij zijn ook van de partij bij de gtg. ik heb deze week twee huisjes gereserveert, gaat een super gezellig weekend worden |
|
||||
|
||||
Oke dan! Kijk, gaat gezellig worden!
|
||||
|
||||
Quote:
Niet ergens een Shell tankstation ( ala Mischkulnig )