|
||||
|
||||
Quote:
Dus moeten we iets leuks maken van Vagfest! |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd, je moet t toch zelf gezellig maken ook Ik ryd zaterdag eind vd middag weer terug naar huis en dan sta ik er zondag morgen weer fris en fruitig. Dan heb ik al die drukte en onzin s'avonds niet Gr
|
||||
|
||||
Quote:
Je weet niet wat je mist , behalve slaap dan |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kom daar al n poosje hoor Heb die oude t-shirts van VW Mania ook nog steeds
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik al niet meer (poetslap), Jaap had ze ooit een keer opgehangen aan de tent op Vagfest, alle mania shirts. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hahaha cool bedacht!
|
||||
|
||||
die shirts moeten nog wel ergens zijn denk ik... maar misschien idd als poetslap nu..
|
||||
|
||||
Sinds dat de organisatie is gesplitst en de meeting verplaatst is van Hofstade is het nooit meer hetzelfde geweest, erg jammer want dat was toch wel de locatie voor het feest.....
Zal er zowiezo nooit geen heel weekend meer zijn miss alleen de zondag.
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vorig jaar mijn eerste keer, volledige weekend daar geweest, en werkelijk super sfeer en veel gelachuh en bier gedronken. Gezelligheid en plezier moet je zelf maken, wij waren gewoon met een super groep daar, die dit jaar er zeer zeker weer zal zijn.
Wij zijn al maanden bezig dat we er weer heel veel zin in hebben en we niet kunnen wachten tot het vrijdag 13Augustus is. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
vrijdag de 13e
ik ben er zeker weer bij, lekker gezellig weekendje bier drinken vw's kijken en ouwehoeren met jan en alleman. ik kom wel weer eens kijken bovenop de dijk, nemen jullie de aardappel kanon weer mee?
|
||||
|
||||
Quote:
ook ik heb er weer zin in!
|
||||
|
||||
Quote:
Wij gaan het ook nog maar een jaartje proberen. het was altijd gezellig, en hopen dit jaar niet ook weer de hele nacht wakker te moeten blijven om de auto in de gaten te houden. want dan is het gauw ook het laatste jaar geweest voor mij met camping. maar we gaan met veel zin het is helaas erg voor de organisatie die erg hun best doen voor een geweldig weekend Last edited by vwclubparkstad0 : 08-02-2010 at 18:24. |
|
||||
|
||||
Ah er is een datum bekend
Ik ben het hele weekend van de partij |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb hier nog een nog een stikker van op mn US staan van 2008 geloof ik Lijkt me wel wat om dr bij te zijn
|
||||
|
||||
Wanneer kunnen we ons inschrijven voor het hele weekend en wat gaan de kosten worden
|
|
|||
|
|||
Inschrijven hoeft niet, er na toe rijden. Kost paar euro.
Ben er weer zekerbij, vorigjaar was dik in orde! |
|
||||
|
||||
wat was het vorig jaar ook alweer? geloof 50 voor het hele weekend
|
||||
|
||||