|
|||
|
|||
Golf 1 <'86
Aangezien onze auto afgekeurd gaat worden deze keer en er veel koste aan komen, ben ik op zoek naar een nette Golf 1, het liefst in een donkere (Of grijs\zilver) kleur.
Moet goed onderhouden zijn, dus geen wrakken aanbieden a.u.b. Verder komen we wel uit de prijs, maar mijn budget ligt rond de de 4000, maar hangt er natuurlijk vanaf wat er aangeboden wordt. Graag aanbieden met foto's en genoeg info (KM-stand, APK, bouwjaar, enz). Ik hoor het wel Last edited by Mikf : 10-01-2011 at 10:24. |
|
|||
|
|||
Golf 1 gti
Hallo,
Ik heb nog een golf 1 gti van 1980 staan. Hier ligt de EG motor in. De auto is in goede staat en heeft een harde hemel wat niet vaak voorkomt. Hij staat op mijn site: www.funcarnet.nl Tevens heb ik nog een gerestaureerde golf 1 cabrio gti. Deze sportieve auto staat ook op mijn site met meer info. mvg Funcarnet.nl Quote:
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Kick! Toch weer op zoek
|
|
|||
|
|||
Kan een admin of moderator de titel veranderen naar "Golf 1 <'86", het hoeft namelijk niet meer perse een GTI te zijn.
|
|
|||
|
|||
Zit toch wel een beetje haast achter.. Het ouwe clio'tje valt nu zowat uit elkaar
|
|
|||
|
|||
hallo mijn mk1 staat ook te koop
is een 1.1 uit 1980. originele korte bumpers en kleine achterlichten. schroefset en 13inch staal met white walls. 2jaar apk vrp 2750. foto's via pb. als je interesse hebt m.v.g |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik al op geboden @ Marktplaats volgensmij Ik stuur je PB |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik al gezien, mooi ding. Maar het is automaat en dat zoek ik helaas niet. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb je wel eens in een golf 1 automaat gereden?? ik wou er ook eerst niets van weten! , nu wil ik niet anders meer! rijd super |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat niet, maar vind het niet sportief. Gewoon niet wat ik zoek |
|
||||
|
||||
Quote:
ja zo was ik ook haha , en je kan er echt wel sportief mee rijden als het moet! als je er in rijdt ben je overtuigd hahaha |
|
|||
|
|||
Ik ga van het weekend waarschijnlijk even kijken bij de Golf van Arjanostyle.
Aanbod is nog steeds welkom |
|
|||
|
|||
Ik ben voorzien Bedankt Arjaan.
Morgen zal ik een topic openen over mn nieuwe aanwinst! |
|
|||
|
|||
veel plezier ermee