|
||||
|
||||
(nog) geen weer om het wiel te passen Maar wel even alles in elkaar gepast voor het totaalplaatje van de velg. Helaas met een kapotte carbon ring, ik heb de (enigste) goede ring nog niet los
Nu wachten op een opklaring.... Grz Niels
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 30-05-2010 at 12:10. |
|
||||
|
||||
ben heel benieuwd hoe dat gaat staan in dezelfde kleur als de auto.
|
||||
|
||||
Hehe... Het was droog... Gelijk buienradar gechekt en jawel, ik kon even passen
Ik ga er nog 3 doen Grz Niels
|
||||
|
||||
Zelfs Sas vind het leuk
|
|
||||
|
||||
Ik het schuren wat minder
Zondag 4 nieuwe Pirelli Zero Nero's opgehaald in 195-40-17. 2 stuks komen bij mij om de voorwielen en 2 gaan naar een maat van me die voor ook niet laag genoeg kan Achter komt er dan 205-40-17, vult net iets mooier denk ik.
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 01-06-2010 at 16:19. |
|
||||
|
||||
Leuke velgen, heb zelf nu ook 205 op 17" en dat staat toch echt heel mooi.
|
|
||||
|
||||
Volgens mij gaat dat heeel goed staan met de bandjes er straks omheen!
|
||||
|
||||
Voor wil ik voldoende kunnen zakken dus daarom 195-40 voor. Ik ben bang dat het achter te plat wordt (het blijft een daily en wil wel wat kunnen laden) dus daarom iets groter achter.
Ik kan niet wachten tot ze gemonteerd zijn.... Van de week flink doorschuren, en hopelijk van het weekend de andere 3 spuiten
|
||||
|
||||
Even een foto met de banden nog los. Beetje drukker gehad dan verwacht afgelopen dagen dus hopelijk volgende week alles gemonteerd en wel.... Bij dit wiel wil ik de blanke lak nog een keer spuiten bij een betere temperatuur, ik hoop dat er dan nog iets meer glans in komt.
|
||||
|
||||
ziet er strak uit, ff de bandjes eromheen
had misschien alleen in plaats van die stalen ventielen, blinde ventielen genomen, maar das mijn mening
|
||||
|
||||
Ik moet een beetje wennen, maar volgens mij gaat het wel leuk staan!
|
|
|||
|
|||
Mooie foto's Niels, de eerste 2 zijn natuurlijk in Rijsbergen gemaakt.Leuk om te zien zit bij mij in de buurt.Ziet er goed uit je variant,ik heb de mijne net verkocht.
Last edited by kneeke : 10-06-2010 at 20:06. |
|
||||
|
||||
Thnx! Ik vond het ook spannend maar vind het in het in het echt erg mooi Als alles gemonteerd is zal ik weleens goede foto's (laten) maken.
Blinde ventielen lijken me in deze wielen niet zo mooi, er zit namelijk een uitsparing in de velg voor deze stalen ventielen.
|
||||
|
||||
Ben nu wel benieuwd naar het totaalplaatje hoor , volgens mij gaat dat best wel leuk staan !
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook... Vandaag eindelijk eindelijk de spuitbussen binnen, natuurlijk 2 van hetzelfde batchnummer en één van een ander en de overige 3 gespoten. Ik ben redelijk tevreden, de dingen die ik wilde veranderen tov het eerste wiel zijn deels gelukt. Alleen nu moet wellicht het eerste wiel nog over ivm glans- en kleurverschil... Misschien valt het verschil op de auto wel mee, dus donderdag toch maar de banden er om, tis nodig zeg maar Dus... donderdag updates
|
||||
|
||||
Nou... vandaag was bandendag... Het begon al goed, sta voor de garage om de velgen en banden uit te laden, stopt de auto er mee. Bobine stuk :s Geluk bij een ongeluk dat het bij een garagebedrijf gebeurd, dus auto gelijk maar laten staan en nieuwe bobine laten monteren.
Banden werden ook gelijk gedaan maar helaas toch redelijk wat beschadigingen... Toch te snel na het spuiten laten monteren denk ik. Bij één wiel was bij thuiskomst het lood er ag gevallen, dus op de gok teruggeplakt, nu maar hopen dat de aftekening idd van het lood was, anders maar ff opnieuw laten balanceren. Maar.... vanavond toch gemonteerd en ik ben tevreden! Nog wel wat puntjes op de i zetten, zoals achter zakken (of toch ook maar 195-ers er om...) remklauwen en trommels netjes maken en zulk soort dingen. O ja, en betere foto's (geen telefoonplaatjes en met beter licht ipv om 22.00 uur) zal ook wel iets helpen Maar eerst morgen naar Budel Grz Niels
|
||||
|
||||
Dik!!!
|
||||
|
||||
Zo, ik vind het veul dikker staan dan ik dacht!
Vet hoor! |
|
||||
|
||||
Ik vind t zo ook wel mooi!
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je maar zorgen dat de batterijen opgeladen zijn Maar.......eh.......... Het staat mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |