|
|||
|
|||
Kan Iemand Mij Helpen?
Hallo,
fijn dat je de tijd hebt genomen om even hier te kijken mijn probleem is als volgt.ik ben pas klaar met m`n golfje 2 gti.net terug van de spuiter en alles zit er weer zo`n beetje op en aan.ik krijg alleen het blokje niet mooi afgestelt.en omdat ik niet meteen nieuwe spullen wil aangschaffen,wou ik jullie vragen of iemand mij kan helpen.. ik zal zo precies mogelijk uitleggen wat er gaande is. S`morgens als ik de auto wil starten doet hij dat met veel moeite alsof ze veel te weinig benzine krijgt.. na een paar keer starten begint ze rustig maar zeker stationair te lopen en als ze dat dan heeft berijkt loopt ze echt heerlijk... "raar" als ik ga rijden met de auto heb ik echter geen problemen meer.. de auto loopt dan super,totdat ik de koppeling intrap.ze zakt dan terug naar zo`n 600/700 toeren en springt dan terug naar 1300/1400 toeren en blijft hier tusen een paar keer op en neer schommellen soms valt de motor gewoon uit.. ze heeft dan weer problemen met starten todat ik n keer gas geef.... het probleem blijft natuurlijk zo lang ik aan het rijden ben en steeds weer m`n koppeling in moet duwen... M`n autotje is echt heel mooi geworden maar het is een schande om zo rond te rijden,want je bent niet meer aan het rijden maar telkens aan het corrigeren... wie o wie kan mij helpen... Alvast bedankt Mvg Kevin Verhees |
|
|||
|
|||
Wat voor motor zit er in???
EV RD KR PL PF? |
|
||||
|
||||
Onsteking niet goed staan?
|
||||
|
||||
Temperatuurvoeler stuk? of koudestart verstuiver? Kan vanalles zijn dus inderdaad, wat voor een motor zit er in?
|
||||
|
||||
Pierburg carburateur mischien!! Dat zijn echt shit dingen
|
|||
|
|||
Quote:
t Is een GTI!!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Was ook maar een gooi Dus Kevin, weet je wat voor een blok er in ligt?
|
|||
|
|||
het is een PL Blok.
Ik heb het nog steeds niet gevonden.. iemand nog ideen ik zat ook aan de koudestart te denken. ik heb da gecheckt en blijkt dat die geen massa krijgt. nu moet ik dat dus weer uitzoeken als iemand tips heeft hoor ik ze graag. Gr. |
|
|||
|
|||
kan zeker massa zijn overal de massa punten van de auto blank maken
nieuwe verdeelkap rotor bougie`s doen hun werk ook graag |