|
||||
|
||||
Van het weekend even gespeeld met de wielen op de daily wat wel en wat niet gaat passen
2,5" buitenrand voor met 10mm spacer, past perfect: remklauwen gaat net! 3" buitenrand achter met 10mm spoorverbreder achter past ook heel mooi: uiteindelijke maten worden: voor: 2,5" buiten + 4,5" binnen + 10mm spacer = 7x13 et15 achter: 3" buiten + 4" binnen + 10mm spacer = 7x13 et3 misschien worden de binnenringen nog een 0,5" breder, achter gaat dat prima maar voor wordt het krap ivm de veerpoot, dit is een 5,5" binnenrand: en hoe ziet dat er dan uit, lekker zat dacht ik zo! Oja maatje banden wordt waarschijnlijk 185-60-13, is niet zoveel keus in die straatlegale semi-slicks 185-60-13 op 7J ziet er zo uit (kon geen golf 1 vinden met die maat ) en vindt het eigenlijk helemaal niet verkeerd staan! Wel een lekkere old-skool beefy look |
|
||||
|
||||
Dik Frank!!!
Die banden zijn inderdaad ook gaaf zo!
|
||||
|
||||
heel netjes,supermooie wieltjes...
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit!
Lijkt alleen of de binnenrand de veerpoot raakt. Kun je daar nog smaller mee of gaat dat passen?
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is met de 5.5" binnenrand. Frank gaat volgens de planning hierboven met maar 4" achter en 4.5" voren rijden.
|
||||
|
||||
-edit- wat breadfan zegt dus
|
|
||||
|
||||
Oei, staan wel heel netjes gelijk met de wielranden
Maar klopt aan de voorkant die et waarde wel? (7j et15), want normaal gesproken zou dat een klein stukje uit moeten steken die maat!?
|
||||
|
||||
dik wiel, band zal er ook goed omheen staan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Thanks! voor: 2,5" buiten + 4,5" binnen + 10mm spacer = 7x13 et15 volgens de rekensom wel: hart is volledig vlak dus je hoeft alleen rekening te houden met de velghelften, dus midden wiel is 1/2x7=3.5" verschil tussen de buitenste velghelft en het midden is 3,5"-2.5"=1" = 25.4mm = montagevlak --> spacer van 10mm= 25.4-10= 15.4mm, je et waarde kan een 2-3mm afwijken maar opzich klopt het wel, belangrijkste is dat het past |
|
||||
|
||||
Staan netjes die velgen zeg!
|
|||
|
|||
Bijna een maand stil... Frank wat is er aan de hand in de schuur!
|
|
||||
|
||||
er wordt hard gewerkt ipv getypt
|
|
|||
|
|||
Kom maar op met de foto's dan!
|
|
||||
|
||||
Gaat de goede kant op!
|
|
||||
|
||||
laat maar weer eens wat zien of horen van je project.
ik ben nou wel weer benieuwd hoe het er uit ziet. dus FOTO`S.......graag. gr, egon |
|
||||
|
||||
Quote:
En zo hoort dat ook!
|
||||
|
||||
Quote:
en net terug van een week vakantie maar heb nu nog een week vrij waarin veel geklust zal worden, zal dan wel weer effe een updateje doen |
|
|||
|
|||
En nu ook gewoon even doorgaan, klaar maken dat ding.
Zoveel werk zit er niet meer in ouwe... |
|
|||
|
|||
Echt een super project dit, blijf ik zeker volgen!
|
||||
|
||||
Waar waren we ook alweer ergens?
daar dus: gat weer netjes dicht, maar er is natuurlijk nog meer: vers knackerbröd: en weer netjes: *edit heb ik geen foto van komt nog * Next de achterzijde, genoeg kleine plekjes: Plus deze: maar helemaal dichtgemaakt, slot komt er toch niet meer op. en ook weer netjes, typen gaat sneller als lassen next: achterasophanging links en rechts, met een jaarvoorraad knackerbröd Zit een beetje te denken of we hier niet gelijk iets stevigers/stijvers van kunnen brouwen en een tijdje terug nog een mooi pakketje van Longstreet Engineering binnengekomen, Quiffe quick steering-rack, scheelt sturen bij het inparkeren bij het boodschappen doen Deze week kan ik mooi verder aan de achterasophaning, gaan nog wel een paar uurtjes werk inzitten ben ik bang |